• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Dělená strava. Máte zkušenost?

21. ledna 2014 
ahojky, držím dělenku od pondělí a mám 3 kila dole.
Kombinuji zvířátka i kytičky - ráno, v poledne a odpoledne kytičky, večer zvířátka.

Nějaké prima recepty:
http://www.mimibazar.cz/recepty.php?user=
22. led 2011 v 10:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
@romana29 já jsem teď taky zkoušela střídání skupin v jednom dni a skoro jsem nehubla.....navíc jsem si pak v té nejnovější knize přečetla, že to kořínková zase zavrhla, že je lepší při střídání dodržet osmi hodinové rozestupy, tak jsem se k tomu vrátila...dnes sice úbytek byl, ale posledních deset dní mi to jde furt půl kila nahoru, půl kila dolů a nemůžu se dostat z místa....tak uvidíme, jestli dělením po dnech dojde k posunu...
22. led 2011 v 11:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
@seci jj, vím, že to prý nedoporučuje, tak uvidím, když přestanu hubnout, budu muset najet na celý den, ale třeba u zvířátek mi to moc nejde vymyslet něco tak, abych to mohla jíst i ráno nebo odpoledne - jogurty atd. mi moc neříkají :sweat_smile:
22. led 2011 ve 14:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
Rýžový puding



Suroviny:
Rýže 100 g, sójové mléko 250 ml, rozinky 50 g, banán 2 ks, 5 polévkových lžic kakaa nebo karobu




Postup:
Dobře uvařenou rýži rozmixujeme s mlékem, rozinkami, kakaem, zlehka vmícháme banán a dobře vychladíme.



22. led 2011 ve 14:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
Australská kuřecí křidélka


Suroviny:
8 kuřecích křidélek(mohou být i nožky)
nálev 1:4lžíce oleje,4lžíce sojové omáčky,2stroužky česneku,sůl,pepř.Já někdy dávám i chilli,nebo více česneku a trochu worchestru.
nálev 2:4lžíce francouzské hořčice,4lžíce oleje,2stroužky česneku,sůl,pepř.

Postup:
Do mikrotenového sáčku,nebo do těsně uzavíratelné nádoby dáme maso s rozšlehaným nálevem,utěsníme,protřepeme a dáme do lednice na noc uležet.Je dobré několikrát protřepat,nebo brátit,aby marináda vsákla všude do masa.Maso pak vyndáme na plech a pečeme ve vyhřáté troubě asi 40 min.
Příloha:různá zelenina.



22. led 2011 ve 14:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky,tak jsme dnes meli k obědu kuřecí prsíčka trochu jinak.Naklepala jsem je,posypala troskou kminu a trošičkou grilovacího,jen aby meli trošku chut,a ještě tymiánem a pokapala olejem naložila přez noc do lednočky.Holky ten tymian hned celý masíčko změnil a melo to užasnou chut.....doporučuji :wink:
22. led 2011 v 17:15  • Odpověz  •  To se mi líbí
@sikari http://cajovnaprozeny.blog.cz/rubrika/delena-strava-podle-splk

je tam pár jídelníčků a receptů tak snad tě tam něco nadchne :wink:
22. led 2011 v 19:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
příklad jídelníčku kytky
snídaně:

1 krajíc celozrnného chleba (50 g) nebo 1 celozrnnou housku, či 3 plátky celozrnného knäckebrotu.
)
na to med, sojovou paštiku,
müsli nebo obilnou kaši,
sojový koktejl: 250ml sojového mléka - ovoce- , jahody, kiwi, maliny , borůvky atd... kdo co rád, ovesné vločky - prostě kdo co má rád - sladit buď umělým sladidlem, medem popřípadně fruktźou,
sojové jogurty,
při udržovací fázy nebo přo hřešicím dnu si můžeme dát i nějakou tu buchtu či závin s listového těsta pozor - děláni pdle dělené stravy bez kravského mléka a vajec - náhražka za vajíčko jedna lžička oliv. oleje, náhrada za kravské mléko- mléko kokosocé a nebo sojové





Svačína: nejépe nějaké ovoce, či ovocný džus pozor jedině 100% bez přidaného cukru !!!!!!
dia dětské přesnidávky,


Oběd
rýže, těstoviny - bezvaječné,
brambory- bramboráčky, pečené na plechu ,
supr jsou dobré v troubě udělané žapioóny , cuketa ,
ovesné a jiné kaše, bramborové placky,

Odpolední svačina

1 banán nebo tyčinka müsli bez cukru, nebo 1 kousek koláče, nebo 1 krajíček knäckebrotu s medem

Večeře
nejlepší jsou zeleninové saláty,
22. led 2011 ve 20:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
Zvířátka
Brokolice
Das povarit nakrajenou brokolici do osolene vody (nekdy davam i osamahnutou cibulku na masle), jak zacne vrit, pridas dva bujony a asi na 8-10 min varis, az brokolice zmekne, pak vse rozmixujes (ja nechavam mensi kousky, nemixuju uplne), pridas smetanu a nechas jeste chvilku varit a je hotovo :slight_smile: Do horke polivky pridavam az v misce strouhany tvrdy syr.

22. led 2011 ve 20:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
ZÁKLADNÍ POKYNY PRO SPRÁVNÉ UŽITÍ S.P.L.K.

Jezte takové množství jídla, na jaké máte chuť.
Nikdy si nedovolte mít hlad! Noste s sebou pořád něco malého.
Máte-li hlad večer těsně před spaním, najezte se. Rozhodně hlad nepotlačujte.
Pakliže vás probudí hlad v noci, najezte se. Rozhodně hlad nepotlačujte.
Jezte kdykoliv pocítíte hlad.
Základní skupiny (rostlinnou a živočišnou) střídejte libovolně. Je jedno, kolik dní za sebou jíte skupinu rostlinnou a kolik dní živočišnou.
NIKDY nejezte obě základní skupiny v jednom dni, byť by to bylo s pauzou. Na kompletní strávení jedné skupiny potřebujete minimálně i maximálně 8 hodin.
Končíte-li před spaním například skupinou živočišnou (nebo dáte-li si ji uprostřed noci, protože vás probudí hlad) a druhý den chcete přejít na skupinu rostlinnou, dodržte mezi jídly jednotlivých skupin 8hod. pauzu. Totéž platí naopak.
Jíte-li ovšem jednu skupinu několik dní za sebou, je v podstatě úplně jedno, v kterou denní či noční dobu jíte.
Pakliže potřebujete snídat, snažte se jíst až po deváté hodině ranní. Jestliže snídat nepotřebujete, snažte se jíst až po 12. hodině polední - ráno a dopoledne se tělo čistí. Ideální je dopoledne jíst jenom ovoce nebo zeleninu. Pakliže jíte občas v noci, ideální by bylo skončit s jídlem nejpozději ve 4h ráno a nejíst do následujícího poledne - rovněž kvůli čištění organismu.
Pijte dost tekutin, alespoň dva litry denně - lépe se potom vyprazdňujete a snadněji hubnete.
Čaj a kávu můžete pít neomezeně. Pozor jen na správnou volbu mléka do kávy.
Všechny nealko nápoje vedle minerálek a stolní vody pijte zásadně nepřislazované.
První tři až čtyři týdny dodržování S.P.L.K. nepijte alkohol. Přeladění metabolismu a hubnoucí proces se alkoholem brzdí. Poté jej pijte pouze v kombinaci s rostlinnou skupinou.

NIKDY NEMÍCHEJTE OBĚ SKUPINY DOHROMADY - ANI KOUSEK ČEHOKOLIV. TEORIE "JEDNOU SE TO NEZBLÁZNÍ" NEFUNGUJE. ZBLÁZNÍ! TĚLO NEVHODNOU KOMBINACI OKAMŽITĚ ZAZNAMENÁ A REAGUJE - PŘELADĚNÍ METABOLISMU SE NARUŠÍ A MUSÍTE ZAČÍT KOMPLETNĚ ZNOVA. NEPŘEHÁNÍM, JE TO VYZKOUŠENO!!!

DŮLEŽITÉ!!! Časté přerušování, tj. kombinování obou základních skupin dohromady je nevhodné - tělo totiž potom neví, co má vlastně dělat a hubnutí jde buď pomalu nebo se zastaví úplně.

22. led 2011 ve 20:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
Listové taštičky s pudinkem a ovocem
1 listové těsto
pudink vanilkový
sojové mléko
ovoce broskve třeba dia kompot, popř.borůvky

listové těsto vyválíš na tenký plát a rádýlkem uděláš čtverce třeba 10x10 cm rohy potřeš sojovým mlékem doprostřed každého dáš uvařený pudink ze sojového mléka) pokladeš na plátky nakrájené broskve či posypeš borůvkami a rohy přehneš a uprostřed trochu zamáčkneš , já to ještě potírám soj.mlékem a posypu dýňovými semínky i ořechy čímkoliv a dám pěkně zprudka zapéct.

22. led 2011 ve 20:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
Mnam mnam listové taštičky:slight_smile:
Tento týden mám rani tak snad budu mit čas si něco upect z listového těsta.
Jo a už mám dole 5kg :wink:
23. led 2011 v 16:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj ženy,našla jsem recepr:
Majonéza--3lžíce citronky,1/2hrnku soja mléka,1/4lžičky soli,špetka ml.papriky,1/4lžičky hořčice,6lžic oleje.
Vše dáme do mixéru a pomalinku micháme,postupně lijeme olej a mícháme.Až začne tuhnout tak je hotová
23. led 2011 v 17:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj

holky v kytkách mužu normálně ovesnou kaši že???Mám teda tu v sášku instantní, ale snad bude Ok.
23. led 2011 v 17:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
@triowax ovesnou kaši bez mlíka jo, ale s mlíkem leda sojovým......jestli je instatní z normálního obchodu tak se spíš dá očekávat, že bude s normálním mlíkem - tedy nevhodná....pokud je za zdravé výživy, tak by mohla být i s nějakým rostlinným mlékem, ale je třeba to prostě zjistit z výpisu složení...
23. led 2011 ve 22:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
@korchy týjo 5 kilo krása :wink:
24. led 2011 v 09:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já jdu dneska cvičit tak snad to půjde taky rychlejí když přidám min . 2 x týdně cvíčo , zatím my to leze tak po půl kile za týden.
24. led 2011 v 09:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
Dívala jsem se na složení a mlíko tam je.
Asi nezbude nicj iného než koupit sojové a vařit svoji....
24. led 2011 v 10:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojky, holky přiznávám od čtvrtka jsem dělenku nedržela, jedla jsem málo ...měla jsem rýmu, kašel, bylo mi tak nějak blbě, takže jsem vůbec na nic neměla chut, takže jsem jedla ovocný jogurty, hodně ovoce, ale držím se pořád pod těma 80 kg...kolem 79, 5 kg...no akorát mi včera u váhy pomalu začla docházet baterie...resp. chvílema naběhnou kilča, chvílema nic...takže si budu muset zaběhnout koupit novou baterii, abych koncem týdne věděla jak na tom zas e jsem...doufám, že moc nepřiberu..
24. led 2011 ve 20:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
@kive76 jogurty a voce tak to jsi měla zvířátka :grinning:
24. led 2011 ve 21:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
ovoce jsem chtěla napsat
24. led 2011 ve 21:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
Mišičko proč mám za to, že u zvířátek by se měla zelenina a nemíchat s ovocem.
a u kytek ovoce a nemíchat zeleninu.

Teda jako kdyz mám kytky, tak teda bud zeleninu a nebo ovoce, ale ne dohromady v jeden den??
25. led 2011 v 09:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
@triowax jo jo přesně tak u zvířátek zelenina , u kytek ovoce..
25. led 2011 v 10:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
@kive76 jsem byla nějaká zmatená.

Ovšem je to škoda, já mám právě u kytek většinou hlad. A ovoce moc nemusím.
25. led 2011 v 10:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ty zvířátka jsme myslela ironicky :wink:

Ale při udržovací kůře až pak se nepotřebuje tolik hubnout se uvadí i ke zviřátkům ovoce , ale jen to ne hlavně né v jeden den ovoce i zelenina :unamused:
25. led 2011 v 11:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
ale není problém, když v kytkový den místo ovoce budu mít zeleninu???
25. led 2011 ve 12:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
ke kytkám můžeš ovoce i zeleninu, jen je lepší to nemíchat v jeden den...já to ale občas míchám :slight_smile:
25. led 2011 ve 21:41  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky ženy,tak mám právě před sebou knihu Hubneme nad plným talířem"hrníčková kuchařka".Autorka tuto kuchařku ses tavila podle L.Kořínkové.Už jsem jí prolistovala a paráda.Je to hooodně staré vydání,segra to chtěla spálit v kotli,ale zachránila se:slight_smile:
A jakpak vám jde dělení??Já ted měla 2dny kytičky,zitra už konečně zase zvířátka.
25. led 2011 ve 21:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
@korchy já jak mi není dobře...mám děsně kašel, a rýmu ted nějak moc nemám na nic chut...takže nedělím...ale od čtvrtka se do toho zas pustím.
26. led 2011 v 07:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj holky,
tak já se zatím stále držím - 2kg
taky se snažím v kytičky jíst jen ovoce a ve zvířátka jen zeleninu, ale občas si v kytičkový dny udělám k obědu něco ze zeleniny např. uvařený květák :unamused:
včera jsem si konečně upekla na dnešek šátečky, tak už je snídám a ještě si nechám ke kafi :dizzy_face:
@kive76 přeji brzké uzdravení - já když jsem nachlazená, tak taky skoro nejím a pak jsem ráda aspoň za nějaký sousto, takže když se na to necítíš, tak neděl a až budeš fit, tak to doženeš :wink:
26. led 2011 v 07:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek