Hubnutí po porodu. Jak jste to měly vy?

jaroslava350
22. zář 2023

Ahoj chci se zeptat jak ste to měly zhubnutim po porodu před otěhotněním sem měla 66 kilo a během těhotenství sem nabrala 30 kilo a teď už je to 7 měsíců po porodu a nemůžu to schodit

tereza_hru
22. zář 2023

Ahoj, vše chce svůj čas 🙂 Vše se točí kolem miminka, nám obvykle nezbývá moc času pro sebe..Doporučila bych snažit se pravidelně jít, neodbývat se a přirozený pohyb, například procházky s kočárkem. Pokud bys to chtěla ještě podpořit, doporučuji tablety H2 Slim&Fit, které kamarádce dopomohly s pár kily, případně navštěvovat nějaké skupinové lekce třeba pro ženy 🙂 Držím palce, věřím, že budeš brzy sama se sebou spokojená.

gdpr
22. zář 2023

Ja som pri chudnuti urobila najlepšie rozhodnutie a to, že som chudla s odborníkmi - vyzivovou poradkynou a osobným trénerom v dnešnej dobe sa dá vypracovať jedalnicek a tréningy aj cez internet takže určite do toho investuj. Každopádne pri chudnuti ide o kaloricky deficit pokiaľ ho nebudeš mať nebudeš chudnúť je to jednoduché a ako taký základ na začiatok pridať pohyb kľudne prechadzky každý deň na hodinu-2 s kočíkom, menej sladkého a nezdravého jedla, viac zeleniny a ovocia, dodržiavať pitný režim s takou váhou aj 3-3.5l denne. Inak dr ti na taky prírastok na váhe počas tehotenstva nič nepovedali? Určite by som sa poradila s Dr ci nejde o nejaký zdravotný problém pretože pokiaľ si sa vyslovene neprejedala počas tehu taky nárast na váhe nie je v poriadku ani to, že už po 7 mesiacoch sa ti nepodarilo nič schudnúť.

krisstina93
22. zář 2023

Kojis? Někomu to kojení muze blokovat. Já zhubla hned, probrala sme v těhotenství 20kg a 3 měsíce po porodu sem byla ještě na nižší váze než predtim, ale ja hubla kojením a behanim kolem 3 dětí, do toho přišla corona, ta mě taky o par kilo připravila a ani sem se nemusela moc o nic snažit.

honatko092
22. zář 2023