Jak schodit kila po porodu?

Maminky poradíte mi jak mám schodit po porodu??, nabrala jsem v těhotensví skoro 30kg a ne a ne žádné kilo dolů.....malé je skoro 5 měsíců a já jsem pořád na stejné váze 😞
naty
30. bře 2011
tak na to budou asi jen dvě rady: upravit jídelníček a cvičit, když to nejde samo... :-N ...pokud kojíš, tak s cvičením samozřejmě trochu opatrně, ale i tak cvičit jde... 🙂
simkat
31. bře 2011
Cvičit, cvičit, cvičit... 😉
werumka
31. bře 2011
Já nevím, jestli jste holky někdy zkoušely hubnout, když u vás byla například nějaká hormonální nerovnováha. To se snadno řekne - cvičit, cvičit - je to stejné, jako úzkostnému člověku říct "nestresuj se". Asi jste to nikdy nezažily, ale někdy kojení natolik rozhodí hormony, že nezhubnete, ani kdybyste se na hlavu stavěly a nohy si lepily na strop. Cvičení a jídleníček je důležitý, ale prvořadě bych vyloučila nějaký hormonální problém. Gynekolog mi dokonce říkal, že u určitého procenta žen kojení způsobuje, že zhubnout nemohou a tam je pak v určitém věku dítěte nasnadě laktaci zastavit.
senja
18. kvě 2011
Je pravda, ze jsem nad tim premyslet nemusela, prisla jsem domu z porodnice a mela jsem stejnou vahu jako pred tehotenstvim a ploche bricho, po 6ti mesicich kojeni jsem jeste zhubla dalsi 3 kila. Ale nesouhlasim s holkami ohledne cviceni. U kojeni bych neudelala jediny klik, kojene dite pro mne bylo prednejsi nez moje krasna postava, takze cvicit jsem zacala az v roce. Na druhou stranu kdybych shazovat musela, mluvila bych asi jinak :-S
Doporucila bych hlavne zajit za gynekologem a probrat to s nim, asi to skutecne bude hormony. Pak upravit jidelnicek (pokud uz jsi to neudelala) a chodit na dlouhe prochazky s kocarkem, klidne i 2x denne, nejlepe nekam do parku nebo do prirody, zkusit treba brusle, brisni tance (ty jsou neskutecne pozitivni a kila navic jsou tam dokonce plusem).
Jinak cekat na ukonceni kojeni, pak muzes zkouset kdeco.
miranda77
27. zář 2011
já jsem zhubla až když jsem přestala kojit ... takže jestli kojíš, nestresuj se postavou ... pak to půjde, možná i samo 😉 ...
majatob
27. zář 2011
upravit jidelnicek (idealne se poradit s vyzivovym poradcem) a zacit se hybat (ano, i kojici matky muzou provozovat jine sporty nez gaucing 😃 ). samozrejme nic se nema prehanet, zadny hladovky, prave naopak vyvazena a pravidelna strava dokaze divy a pri tom sportu se clovek taky nemusi strhat, pri prilis vysoke tepove frekvenci uz se stejne tuk nespaluje, idealni je plavani, jogging (da se provozovat i s kocarkem), brusle (taky s kocarem bezvadny sport), svizne prochazky, cviceni typu pilates apod. 🙂 a pripadne zdravotni problemy konzultovat s doktorem, ale to je snad jasny 🙂
ffiinnkkaa
28. zář 2011
Pokud je upravený jídelníček a jí se pravidelně jak má a také pije. Zhubneš a ani nemusíš. Cvičit, cvičit a cvičit! 🙂
berunka
Odpověď byla odstraněná
Zobraz

Začni psát odpověď...

Odešli