• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Jak schodit kila po porodu?

28. září 2011 
Maminky poradíte mi jak mám schodit po porodu??, nabrala jsem v těhotensví skoro 30kg a ne a ne žádné kilo dolů.....malé je skoro 5 měsíců a já jsem pořád na stejné váze :frowning2:
30. bře 2011 ve 12:55  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
tak na to budou asi jen dvě rady: upravit jídelníček a cvičit, když to nejde samo... :sweat_smile: ...pokud kojíš, tak s cvičením samozřejmě trochu opatrně, ale i tak cvičit jde... :slight_smile:
30. bře 2011 ve 20:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
Cvičit, cvičit, cvičit... :wink:
31. bře 2011 v 10:25  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
Já nevím, jestli jste holky někdy zkoušely hubnout, když u vás byla například nějaká hormonální nerovnováha. To se snadno řekne - cvičit, cvičit - je to stejné, jako úzkostnému člověku říct "nestresuj se". Asi jste to nikdy nezažily, ale někdy kojení natolik rozhodí hormony, že nezhubnete, ani kdybyste se na hlavu stavěly a nohy si lepily na strop. Cvičení a jídleníček je důležitý, ale prvořadě bych vyloučila nějaký hormonální problém. Gynekolog mi dokonce říkal, že u určitého procenta žen kojení způsobuje, že zhubnout nemohou a tam je pak v určitém věku dítěte nasnadě laktaci zastavit.
31. bře 2011 ve 13:50  • Odpověz  •  To se mi líbí (3)
Je pravda, ze jsem nad tim premyslet nemusela, prisla jsem domu z porodnice a mela jsem stejnou vahu jako pred tehotenstvim a ploche bricho, po 6ti mesicich kojeni jsem jeste zhubla dalsi 3 kila. Ale nesouhlasim s holkami ohledne cviceni. U kojeni bych neudelala jediny klik, kojene dite pro mne bylo prednejsi nez moje krasna postava, takze cvicit jsem zacala az v roce. Na druhou stranu kdybych shazovat musela, mluvila bych asi jinak :confounded:
Doporucila bych hlavne zajit za gynekologem a probrat to s nim, asi to skutecne bude hormony. Pak upravit jidelnicek (pokud uz jsi to neudelala) a chodit na dlouhe prochazky s kocarkem, klidne i 2x denne, nejlepe nekam do parku nebo do prirody, zkusit treba brusle, brisni tance (ty jsou neskutecne pozitivni a kila navic jsou tam dokonce plusem).
Jinak cekat na ukonceni kojeni, pak muzes zkouset kdeco.
18. kvě 2011 ve 12:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
já jsem zhubla až když jsem přestala kojit ... takže jestli kojíš, nestresuj se postavou ... pak to půjde, možná i samo ;) ...
27. zář 2011 ve 13:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
upravit jidelnicek (idealne se poradit s vyzivovym poradcem) a zacit se hybat (ano, i kojici matky muzou provozovat jine sporty nez gaucing :grinning: ). samozrejme nic se nema prehanet, zadny hladovky, prave naopak vyvazena a pravidelna strava dokaze divy a pri tom sportu se clovek taky nemusi strhat, pri prilis vysoke tepove frekvenci uz se stejne tuk nespaluje, idealni je plavani, jogging (da se provozovat i s kocarkem), brusle (taky s kocarem bezvadny sport), svizne prochazky, cviceni typu pilates apod. :slight_smile: a pripadne zdravotni problemy konzultovat s doktorem, ale to je snad jasny :slight_smile:
27. zář 2011 v 16:17  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
Pokud je upravený jídelníček a jí se pravidelně jak má a také pije. Zhubneš a ani nemusíš. Cvičit, cvičit a cvičit! :slight_smile:
28. zář 2011 ve 12:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek