• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Malá anketa - Jak se vám podařilo zhubnout

27. září 2013 
Ahoj, náhodou jsem na tyto stránky narazila,když jsem hledala způsob jak nejlépe zhubnout. Na téma hubnutí je tu diskuzí víc než dost, ale tady bych spíš chtěla slyšet co vám nejvíce pomohlo... Myslím že to ocení i ostatním maminy :wink:
29. kvě 2009 ve 12:04  • Odpověz  • To se mi líbí
Myslíš před těhotenstvím nebo po něm?
29. kvě 2009 ve 12:27  • Odpověz  • To se mi líbí
Já těch pár kil po těhu shodila až za dlouho.Dlouho jsem nevěděla,jak na to.Pak jsem začala jíst zdravěji(tmavé pečivo,více zeleniny,když salám,tak kvalitní..),snažím se jíst večeři max. kolem 19hod a pak nejíst už nic,nebo jen nějakou zeleninu.Pohybu mám s malým docela dost a navíc se většinou přinutím tak 3-4 do týdne doma cvičit.Shodila jsem asi 3 kila a jsem spokojená.Až tak spokojená,že zase začínám hřešit :grinning:
29. kvě 2009 ve 12:33  • Odpověz  • To se mi líbí
Tak já šla do porodnice s 105.kily,z porodnice domů s 92.kily a během dalších 14 dní jsem se vykojila na 83 kg(to byla moje výchozí váha v těhu).Do 8.měsíců od porodu jsem se dostala na 78kg,ale pak jsem po 2.měsících začala z ničeho nic přibírat až jsem skončila na 88.kilech.
Od prosince 08 jsem po operaci SZ a teď vážím 84kg.Doufám,že to půjde ještě trochu dolů. :wink:
29. kvě 2009 ve 12:46  • Odpověz  • To se mi líbí
no tiež by bodol nejaký zaručený receptík na zhodenie kíl po pôrode síce mám ešte čas ale zbieram nápady ako na to pri malej som totiť schudla 4kg v pôrodnici a potom už nič a to som ju kojila viac ako 1 rok takže kojenie ako spôsob chudnutia u mňa nefunguje ani náhodou takže po malej mi ostalo navrch 10kg no som zvedavá koľko to bude do konca tohto tehotenstva a potom sa do toho pustíme ale v medzach normy alebo aj druhé bábo by som chcela kojiť a počula som že pri 90 dňovke veľa maminiek prišlo o mliečko takže takto určite chudnúť nebudem
29. kvě 2009 ve 13:11  • Odpověz  • To se mi líbí
Já bych řekla, že zaručený recept je jíst pravidelně, často a po malých dávkách, hodně zeleniny, o něco míň ovoce, o trošku míň masa a sýrů a vajec a tuky a cukry omezit na minimum. K tomu každý den alespoň hodinová procházka (nebo třikrát týdně pořádné cvičení) a musí to jít. :slight_smile:

To, co ale chci hlavně napsat... já to totiž donedávna nevěděla... večer si nedávejte ovoce, ale naopak zeleninu s nějakou bílkovinou (libové maso, vejce, sýr...). Prostě večer žádné sacharidy (= rychlý zdroj energie, kterou však večer a v noci tělo nepotřebuje, takže ji uloží...). Ty si dávejte naopak ráno a dopoledne, kdy je výdej energie největší. :slight_smile:

A krom tohodle efektu to má ještě jednu výhodu - zelenina + např. ryba nebo kuře Vás večer rozhodně zasytí víc než třeba jablka. Takže energeticky na tom budete podobně, ale pocit hladu se dostaví daleko později, s troškou štěstí až v okamžiku, kdy budete spát, takže to zaspíte. :slight_smile:

Držím pěsti všem - i sama sobě. :grinning: :grinning: :grinning:
29. kvě 2009 ve 13:25  • Odpověz  • To se mi líbí
Tak já před těhu 2měsíce nabrala 8kilo, neschopenka takže doma. V těhu jsem nabrala 21. Po porodu jsem měla 3kg dole. Bylo teplo takže každý den 3hod procházky a do 2měsíců bylo to z těhu pryč. Teď jak začla zima už se ven tak nedá tak těch 8 se mě stále drží. Ale na jaře s něma zatočím :slight_smile:
13. pro 2012 v 05:08  • Odpověz  • To se mi líbí
Mně pomohla Kalanetika a to tak, že z velikosti 42-44 jsem přešla na 36 a přišla o 11 kilogramů. Která z vás by měla zájem, napište mi a já vám pošlu odkaz na stránku, kterou jsem vytvořila pro ty, kterým se nedaří bojovat s kily navíc, jako se nedařilo mně víc jak 2 roky :-/ Nejvíce mi pomohl celý jednohodinový program, kde jsou různé druhy cviků na určité části těla, jako například cviky na dolní končetiny, cviky pro pánevní dno, roznožování a plno dalších, které opravdu fungují!! :slight_smile: Název stránky tu bohužel kvůli pravidlům napsat nemohu, ale osobně ho kterékoliv velmi ráda pošlu a zodpovím na všechno, na co se mě zeptáte :slight_smile: Mějte se moc krásně, užívejte si sluníčka a budu se moc těšit na vaše dotazy :slight_smile:
24. dub 2013 v 10:24  • Odpověz  • To se mi líbí
@petrunka01 Jaj keby mi stačilo zhodiť tri kilá aby som bola spokojná.
24. dub 2013 v 10:43  • Odpověz  • To se mi líbí
Já jsem si hlídala, kolik jídel denně sním, psala jsem si to na papírek. Hlídala jsem si, abych snědla jenom 5 jídel denně.
Do toho jsem hodně cvičila:slight_smile:. Hlavně doma, do tý doby, než jsem padla mrtvá k zemi. Takže se to vyšplhalo až tak k hodině denně :wink:. Ale začínala jsem na deseti minutáách:slight_smile:. papa
24. dub 2013 v 10:53  •  1 dítě  • Odpověz  • To se mi líbí
já jsem si před měsícem a půl zašla za výživovou poradkyní, změniřla mě, udělala mi ten bodystat nebo jak se tomu nadává a do té doby jsem zhubla již 5 kilo tuku. do toho dvakrát týdne pilates a snažím se běhat, což teda nechodím pravidelně, ale chci se do toh zase obout. takže jídelníček dělá hodně.
24. dub 2013 v 11:05  • Odpověz  • To se mi líbí
@sanyo ahojik na mě zabrala uprava jidelničku a cvičeni s insanity :dizzy_face: změna velikosti s 42 na 28 velikost :slight_smile: zhubnuto -17kg
24. dub 2013 ve 12:06  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahoj holky,ja jsem zhubla za 10.mesicu 16kg......uprava jidelnicku,cviceni ..... zde s edoctete vice :slight_smile:
http://themumsdiary.blogspot.cz/
30. dub 2013 v 17:45  • Odpověz  • To se mi líbí
@agnesi Dobrý den, mohu poprosit o odkaz na Vaše stránky, potřebuju zhubnoiut, děkuji.
11. srp 2013 ve 23:18  • Odpověz  • To se mi líbí
@agnesi Mohla bys mi prosím taky poslat odkaz na tvoje stránky? :slight_smile:
27. zář 2013 v 11:08  • Odpověz  • To se mi líbí
Kombinace Jillian Michaels, Bob Harper a Tony Horton na břicho, teď sem začala běhat a hrát rugby, doporučuju :wink:, jinak úprava jídelníčku nulová, sežeru na co přijdu :grinning: :grinning:
27. zář 2013 v 11:10  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
Tvůj příspěvek