Alergie nebo nemoc? Měsíc a půl přetrvávající kašel

zukru
3. zář 2016

Dobrý den,
jsem už toho všeho zoufalá a nešťastná... Syn (17měsíců) už asi měsíc a půl přetrvává kašel. Nejprve i s rýmou, to po týdnu ustalo, týden klid a pak nanovo, takže dohromady měsíc a půl.
Nejprve jsem byla u lékaře, předepsal léky, zabraly. Pak za týden nanovo, ale to tam nebyl, tak jsem šla k zastupující lékařce. Po přečtení chorobopisu a informací, s čím přicházíme se mě nejprve ptala, zda máme doma zvíře. Ano, psa. Navíc do toho lezou trojky zuby. Dostali jsme aerius - jen ráno, fenistil a sinecod. Za týden na kontrolu...
Stav se nějak nelepší, jdu k našemu už lékaři. Ten si neustále jede v tom, že mu mám dávat stoptusin. A kdyby to byla alergie, tak by aerius zabral. Ale mám ho dávat 2x denně.
Za týden jdu znovu, že začal po stoptussinu i v noci kašlat, že má záchvaty suchého kašle. Pokračovat v léčbě a navíc atb.
Já jsem silný alergik od tří let, takže je předpoklad, že i syn bude. Po donucení mě teda vypsal žádanku na alergologii... Navíc během půl roku, kdy je po třetí nachlazený, opět léčba končí atb. Tedy už má třetí. A to se mi zdá hodně do takového malého tělíčka.
Má někdo s tímto zkušenosti, že se může jednat o alergii, nebo zkusit i změnu lékaře?
Děkuji za názory 🙂

caverina
3. zář 2016

@zukru mela jsem neco podobneho se synem....v 5 letech mu zjistili alergii na plisen....pockej jak dopadnes na alergologii....

lajla
3. zář 2016

...neznam nikoho kdo by neměl " alergií" na plíseň...stačí se podívat co vše způsobuje...
Takže prvně prohledat celý dum zda se nejde neskrývá,je to svinstvo a dokáže být skrytá i za nábytkem... má ráda vlhko
Alergologum a doktorum nevěřím...cpali do mě 14 m to samé, sáme testy,atb,kortikoidy...nakonec jsme končili co měsíc v nemocnici se Zapaly plic...po 7 atb a stále stejné se opakující léčbě,dokonce jsme měli i autovakcinu jsem dospěla k názoru že tudy cesta nevede...