Jak dlouho se berou antibiotika u streptokokové infekce?

jetynka
29. lis 2012

Maminky potřebuju poradit.
Mám 3,5letého syna, kterému včera zjistili ze stěru z krku streptokoka C, lékařka mu nasadila Ospen 750Krka a to jen na večer 3ml, má napsané balení dvě a musí to dobrat celé, což mi příjde úděsné brát 40dní antibiotika a jen jednou za 24h. Tak přemýšlím jestli má dr. k tomu oprávněný důvod nebo jestli by to nestálo za to zvážit konzultaci s jiným lékařem. Na můj vkus je to přehnané i když nevím jak vysoká hodnota streptokoka byla a jestli se vůbec nějaká udává (podle mě není hodnota žádná ). Bojím se aby se mu neublížilo. Vím že se antibiotika se v těhle případech musí brát a u streptokoka min 10-15dní aby se to vyléčilo úplně.
Jsem z toho totálně zničená, protože nevím jak se chovat a jak postupovat dál. Už jednou jsem měla neshody s lékařkou ohledně antibiotik a už mám obavy řešit zase něco takového s ní ☹
Co byste dělaly na mém místě?Díky Budu vděčná za každou informaci.

marjama
29. lis 2012

@jetynka to je nějaká blbost ne? 😕 😕 My jsme teda měli na streptokoka taky Ospen, ale po 8 hodinách, tu dávku v ml už přesně nevím. A dokonce jsem to chtěla napsat po 12 hod., abych nemusela dceru budit a dr. mi řekla, že to nejde, že Ospen se bere po 8 hod. Takže nechápu, co ti to dr. řekla za dávkování. 😕 A co na to říkali v lékárně?To nebylo té magistře divný? Určitě bych to ještě s dr. prodiskutovala 😉

ludva
30. lis 2012

@jetynka Určitě je špatně dávkování.... Léčba min. 10 dnů, ale určitě min. 3x denně. Zavolej dr. nebo na ORL, tam ti poradí

😉

jetynka
autor
30. lis 2012

@marjama
@ludva Holky díky za info, nakonec jsem znovu volala na dětské a sestra mi řekla, že to mají tak prokonzultované z hygieny, protože v naší oblasti je prý zvýšený výskyt tohoto streptokoka a jiná léčba než ta dlouhodobější prý na něho nezabírá. No připadne mi to fakt divné ale asi nezbývá nic jiného než jim věřit, nejsem ale nadšená ☹

ludva
30. lis 2012