Jak léčit vlhký kašel u dětí bez chyby?
Ahoj, už jsem z toho všeho jak jalová. Co lékárna, to jiný názor. Návštěva u pediatričky vždy o jedné větě. Dítko má kašel. Přes den pořádně vlhký. Je slyšet, jak si hezky odkašle. V noci začne kašlat suchým a neskončí dokud něco nevykašle. Několikrát za noc se to opakuje. Dávám jitrocelový sirup. Na noc nic, nic nepomáhá. Jen fenistil a přes den klasika mořská voda + sprej s lékem. Teď už konečně něco jde odsát a já doufám, že se toho aspoň začne zbavovat. Ale jak čtu různé diskuze, nevím co je tedy správně. Četla jsem tu, že na vlhký kašel se má vždy nasadit léky na vykašlávání, aby se hlen naředil a šel lépe ven. Kašle opravdu dobře vlhce, žádný suchý dráždivý. Posledně jsem řekla lékařce, že dávám mucosolvan a ona mi vynadala, proč mu hlen ještě více ředím, ať se nedivím, že po něm více kašle. V lékárně na mě koukají jak na blázna, co tedy chci. Nedávám po 15h nic na vykašlávání. Dnes už byl kašel hodně vlhký. Dělám teda špatně co? Doktorka mi neporadí, řekne školkový bacil. Prosím nepište mi, že mám změnit doktorku. Šla jsem z bláta do louže a jinou možnost momentálně nemám, protože všichni přibírání jen miminka. I když kašle přes den hezky s hlenem, je potřeba ho ředit? Mám nakrájenou cibuli s cukrem, čekám až pustí šťávu. Tymiánový sirup odmítá a plive.