Sirup Ventolin. Dáváte ho dítěti?

kulimka
30. říj 2009

Chtěla jsem se zeptat podává někdo svému dítěti tento sirup? šla jsem k lékaři s tím, že je malý nachlazený a on mu napsal Ventolin, který je na astma a ještě sirup aeros-na alergii. Doma jsem se dočetla, že ventolin je až od 2 let, malému je 13 měsíců. Dnes mám pocit, že kašel se mu zhoršil, je víc zahleněný, takže jdeme k lékaři znovu. Dcera měla kdysi Ventolin ve spreji, kašlala když začla topná sezóna.

musko
30. říj 2009

Ahoj!
Ventolin je liek zo skupinxy B-mimetik, rozširuje priedušky pri zahlienení a zabraňuje duseniu, ale aj zrýchľuje činnosť srdca.Na krátkodobé pravidelné použitie pri bronchitíde, na dlhodobé, ale len podľa potreby pri astme - aj pri astme sa už pravidelne podávajú len protizápalové lieky kombinované so šetrnejšími prípravkami na roztiahnutie priedušiek, Ventolin len pri náhlom zhoršení stavu. Ak lekár syna počúval, tak asi mal nejaký nález na prieduškách a chcel zabrániť zhoršeniu zadržiavaním hlenu. Koľko malý váži? Dávkovanie je dľa váhy dieťaťa. Aerius je dobrý aj na krátkodobé použitie pri rinitíde - nachladnutí - oplaskne sliznicu a dieťa može dýchať nosom..... Som zvedavá, čo Vám povie dnes.

kulimka
autor
30. říj 2009

Ahoj musko, díky za odpověď, malý váží necelých 11 kg. Dávám mu 3x denně 3 ml. Už jsem tady našla podobné téma o ventolinu, takže myslím, že je v pořádku, že mu to předepsal. že je to lepší než kdyby mu dal znovu antibiotika. A na průduškách, že mu trochu píská, říkal. Je pravda, že se mu ty hleny uvolnily asi proto začal i více vykašlávat.

kordulky
30. říj 2009

Ahoj kulimka naše malá bere Aerius už dlouho od roku i ted nám ho doktorka znova napsala,ventolin brala taky měla jěšte ventolin na inhalaci a zajímavé je že nám předepsala i zyrtec když měla v září rýmu a kašel .

bajnokova
30. říj 2009

Ahojky mi máme Ventolin ale na inhalaci ale nevědela jsem že existuje i sirup aerius bereme taky už asi 1.5 roku.

shaula
1. lis 2009