• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Vyklenutá fontanela. Měli jste to taky tak?

Ahojky,
prosím o radu. Včera jsme byly s Klárkou (6 měs.) na třetí hexe. Klárka je dnes celkem v pohodě (až na teplotu 37,9 nekorigovaně a rostoucí zoubky...), ale nelíbí se mi, že má vyklenutou fontanelku:pensive:. Měli jste to taky tak?
Děkuju za info....
9. led 2009 ve 14:31  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
bobulle-jestli myslíš propadnutou fontanelu,tak to je jedna ze známek dehydratace.tím,že má ještě teplotku,to jí na tom ještě přidá.takže začni hlavně zavodnovat-pít,pít,pít!
9. led 2009 ve 14:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Radko, právě naopak... je vyklenutá ven a tepe.... :frowning2:
9. led 2009 ve 14:42  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
bobulle - a nebo fontanela vyklenutá ven? Nejsem odborník, ale někde jsem četla, že to by být nemělo!!! No brnkla bych pro radu aspoň na dětskou pohotovost... :unamused:
9. led 2009 ve 14:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
bobulle POZOR na dehydrataci!!!!!!!!!!!!Naše malá je tedka s tím v nemocnici na kapačkách.pokud se ti malá odvodní je průser a vyklenutá fontanela být nemůže!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9. led 2009 ve 14:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Volala jsem naší dr. a prý je to v pohodě, ale mě se to taky nezdá. Na pohotovosti jsou až od 4 a na dětském odd. v nemocnici kam jsem volala mi řekli ať si zajdu na pohotovost.... :frowning2:
9. led 2009 ve 14:44  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
bobule, ja sa na to kukam do knizky a tam, je pisane, ze ak je vyklenuty lupienok - fontanela treba volat pohotovost, nechcem ta strasit, ale radsej zavolaj svojmu pediatrovi.
9. led 2009 ve 14:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Ivulindo, právě naopak, ona ji má vyklenutou ven.... :frowning2:
Ať je tvojí malé co nejdřív dobře a máš ji doma... :pensive: