Výsledky testů na potravinové alergie. Věděl by někdo víc a dovedl to trochu interpretovat?

24. čer 2022

Prosím nějakou dobrou a znalou duši o uklidnění, nebo je do pondělka po mně.
Lékař vzal dětem krev a na moji žádost jim udělal krevní obraz (zcela v pořádku) a ještě potravinové alergie (padlo tam slovo krvak screening, ale nevím k čemu). Volala jsem dnes o výsledky kvůli potravinových alergií a bylo mi sděleno, že tam vyšlo mlíko, lepek ne. Následně lékař řekl něco o 25 000 jednotkách G4 a víc to nerozebíral. Když jsem se ale pídila po více informacích, vyhazoval mi Google stále IgG4 a šílené diagnózy. Lékař mohl klidně do telefonu říct IgG4, nevím, nejsem lékař. Je tu někdo znalý, kdo by věděl víc a dovedl to trochu interpretovat? Např. vyvrátit, že by se IgG4 vůbec mohlo být v 25 000 jednotek a podobně. Za záchranu psychického zdraví předem děkuji 🙂.

autor
24. čer 2022

Teď už tam samozřejmě není a v první chvíli jsem se na víc vyptat nestihla - víte jak to je - rychle rychle, mám v ordinaci pacienta.

pribylovapetra
24. čer 2022

Já se moc omlouvám, jestli jsem tě předtím vyděsila. Blbě jsem to napsala, myslela jsem to tak, že google diagnózu určitě nemáte. Ale bez té zprávy se asi ničeho nedobereme. Může to být výsledek v jiných jednotkách nebo třeba G4 je nějaká značka alergenu (u nás třeba arašíd h1, h2, h3, h6, h8 nebo celer g1, kočka d1 a d7...) Prosím klid 🙂

pribylovapetra
24. čer 2022

Jinak je ještě na FB skupina "Bez lepku, mléka, vajec. Potravinové alergie a intolerance" Tam by mohli vědět víc.

jana_zofie
24. čer 2022

@pribylovapetra g4 je nejaka travina, takze to je velmi pravdepodobne. A pochybuju, ze by nekdo udaval IgG4 v jednotkach. Ne, ze bych konkretne toto nekdy stanovovala, ale melo by to byt v g/l, a to v pomerne nizkych cislech, radove jednotky.