Zkušenosti s pobytem šestiletého dítěte v léčebně.

sarad
5. zář 2019

Dobrý den všem,

prosím o zkušenosti maminek s pobytem dítěte v léčebně. V našem případě se jedná o šestileté dítě, které je často nemocné (obzvlášť na konci zimy a jaře), několik atb za rok, alergie, náběh na astma, občasný ekzém. Jak se jednou ty nemoci rozjedou, tak nelze přestat. Pokud je mimo kolektiv, tak je úplně v pohodě. Konzultováno s pediatričkou, pobyt mi prý napíše. Mluvila jsem i s vedoucím lékařem té léčebny, a také by to doporučil. Syn má tento rok odklad školní docházky, takže by nezameškal.

A teď k samotným otázkám.

1.) Jak se řeší pobyt rodiče v takovém zařízení? Musí si jej rodič platit? Jak to tam vypadá, jakože každé dítě s rodičem má vlastní pokoj? Co tam rodič vlastně celou tu dobu dělá?

2.) Slyšela jsem, že pobyt může trvat 6-8 týdnů. Jak jste to prosím řešily v práci? Dostaly jste volno, home office? Lze vůbec na takovém místě pracovat? Nebo jste daly výpověď?

3.) Co tak od takového pobytu čekat? Pomohlo to Vašim dětem?

Děkuji velice za zkušenosti.

klea81
5. zář 2019

Kamarádka jezdí se syny na 3 týdny do lázní... Alergie, astma, ekzem jsou všechno psychosomaticke nemoci vyvolané většinou stresem, takže bych se zaměřila na příčinu, jaký je vztah matka X otec, matka X dite...dite už samo dokáže říct, co mu vadí, co by se mělo v rodině /škole/školce změnit... Hezky o tom píše Jan Hnízdil. Většina astmatiků co k němu přijde, doopravdy žádné astma nemá a není výjimka, že do pár měsíců vysadí pod dozorem lékaře léky a už je nepotřebují, když se odstraní příčina, co je dusila.

kaja2016
5. zář 2019