Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Zvýšená teplota i po dobrání antibiotik

luca1987
10. dub 2016

Ahoj, chtela bych se zeptat, zda mate taky nektere zkusenosti s problemem, ktery mame my. Mam skoro rocni dceru, ktera je porad nachlazena. Pred dvema tydny mela mala zanet dychacich cest a zvysene teploty s chrchlavym kaslem. Na pohotovosti nam predepsali sirup Spirupen, k tomu fenistil kapicky a sterimas s medi. Nase pediatricka male nasadila Antibiotika (ty uz ma ani ne behem dvou mesicu podruhé) a mucosolvan. Cpali jsme tedy do ni ATB, Spirupen, Fenistilove kapicky a Mucosolvan. Stale do ted ma zvysene teploty a to uz nic nejime za leky. Cca po deseti dnech delala pani doktorka krevni testy a az na hodne nizke hodnoty neutrofily bylo vse v poradku. Docela nas to vydesilo po tom co nam rekli cim to muze byt. Mate take nektera zkusenosti se stalymi zvysenymi teplotami i po dobrani ATB? Myslela jsem si, ze to je rostoucimi zoubky, ale ty krevni hodnoty to asi vuvraci. Jsme z toho docela zoufali ☹

Sem začni psát odpověď...

Odešli