Duphaston, po akom čase sa prejavili nežiadúce účinky?

Ahojte doktor mi predpisal duphaston.a mam ho brat od dneska ale ako tu citam mam pochybnosti kedze citam ze vela bab malo zavrate,mdloby,zvracanie atd.ako viem ze kazde telo je ine ale chcem sa opytat po akom case sa tie ucinky prejavili a ak ano ake priznaky ste Mali? Dakujem za skusenosti Lebo neviem ci ich mam brat kedze potrebujem upravit ms cyklus a nebranila by som sa ani babatku
dadushe
14. lis 2013
@beatka777 Mě po Duphastonu "jen" strašně bolely prsa :-S Jinak MS chodila přesně jako hodinky, dlouho jsem to nebrala, protože můj problém byl jinde🙂 Tak ať se daří bez nežádoucích účinků🙂
uztotakbude
14. lis 2013
Bylo mi po něm zle už druhý den braní a třetí den už jsem skončila na pohotovosti. Nenapadlo mne, že je to z toho Duphastonu, ale jakmile se mne zeptali, zda beru nějaké léky a já řekla, že beru tohle, tak jim bylo jasno. Bylo mi zle od žaludku, pálela mne žáha tak jak ještě nikdy. Takže vysadit. Vysadila jsem a srovnalo se to. To byla neděle, v pondělí jsem volala gyndařce co mám dělat, že jsem to brala dva dny a hned jsem musela vysadit pro vedlejší účinky. Řekla ať si přijdu pro Ultrogestan a od té doby mám Ultrouše. A je to lepší. I když u toho mne zase trápí bolesti v podbříšku.

Začni psát odpověď...

Odešli