icon

Kdy po spontánním potratu mít znovu pohlavní styk?

sarah1999
10. pro 2025

Ahojte, chtěla bych se zeptat 2.12 jsem spontánně potratila v 6 týdnu. Včera jsem byla u lékaře a vše je v pořádku( děloha je již čistá) jediné co viděl bylo, že mám ještě nějaké kousky co se nevyplavily nad děložním hrdlem( nejsem si ale jistá, jestli to řekl přesně takhle) vzal nůžky, něco vevnitř nastřihl a ty kousky vytáhl… takže už by mělo být vše venku a ted k otázce. Kdy je možné mit pohlavní styk? Všude čtu že tak za 2 týdny, ale lékař mi řekl, ze pohlavní styk až po prvni ms a me to prijde šíleně dlouho 🤦‍♀️😀

anonym_dced86
10. pro 2025

Ja take v 6tt potratila a sex jsme meli hned po tydnu. Ono co doktor, to nazor. Ani jsem nedostala dalsi menstruaci, otehotnela jsem ihned a mame uz dvouleteho syna.

sarah1999
autor
10. pro 2025
@anonym_dced86

Ja take v 6tt potratila a sex jsme meli hned po tydnu. Ono co doktor, to nazor. Ani jsem nedostala dalsi menstruaci, otehotnela jsem ihned a mame uz dvouleteho syna.

@anonym_dced86 Já právě myslela, že hned jak skončí krvácení, tak sex není problém, ale když mi řekl až po první ms, tak jsem koukala jak blázen 🙈 Hned mě samozřejmě vystrašil, že jak bude sex dřív, tak je velká šance na zánět dělohy a děti už nebudu moct mit nikdy. 🤦‍♀️ Četla jsem si o tom hodně a plno ženských psalo, že otěhotněly ještě před první ms, ale to mi lékař zatrhl a snažit se prej až po druhé ms a to mi ještě do té druhé ms chtěl nacpat antikoncepci aby se fakt nemohlo stát že otěhotním. 🤷‍♀️🤦‍♀️
Kdybych měla nějaké komplikace, tak tomu rozumím, ale takhle…

misha31
10. pro 2025
@sarah1999