Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Lék Visanne a následné otěhotnění po jeho vysazení

lenejewel89
2. únor 2015

Ahoj holky...před 3 týdny jsem byla na hysteroskopii a ještě na vyndání ložiska endiometriózy v břišním svale dole v podbřišku:( Min. rok jsem byla na laparoskopii, kde mi byly odstraněny ložiska endiometrózy. Peru se s ní, jak se jen dá. Teď mi paní doktorka nasadila na 3. měsíce hormonální lék Visanne. Tak už ho papám týden. Chceme moc druhé miminko, ale musíme počkat...jednoho dvouročního rošťáka už doma mám, ale moc si přejeme k němu ještě bratříčka nebo sestřičku. Chtěla bych se zeptat, jestli někdo nemá s tímto lékem zkušenost? Budu moci přirozeně po dobrání hormonu otěhotnět??? Chceme s manželem začít hned, jak ho doberu a začne první menzes...bojím se ale, že to nepůjde a budu muset na IVF...Pořád mám bolesti břicha kolem té rány...snad se to časem zlepší. Děkuji za odpovědi🙂

Sem začni psát odpověď...

Odešli