Slabé krvácení při braní Utrogestanu, jde o nidaci?

Ahoj děvčátka🙂 Mám takový problém, beru utrogestan 17 - 26 DC a včera,tj.25DC jsem začala slabě krvácet, nejdřív malinko, jen na toalet. papíře, večer to bylo takové nahnědlé a dnes to pokračuje..Myslíte, že by se mohlo jednat o nidaci, něbo dřívější nástup MS..S manželem se snažíme o mimi, brala jsem i clostilbegyt, ale tenhle měsíc jsme to nechávali jenom náhodě..Uvidím co bude zítra, jestli to bude pokračovat, tak asi volám MUDr.. :-|
sofie333
15. zář 2013
Ahoj, u mě to vždycky znamenalo příchod menstruace, špinění trvalo třeba 3-4 dny a postupně sílilo. Utrogestan může menstruaci brzdit, nebo úplně zastavit. Ale vyjímka potvrzuje pravidlo, takže zkus udělat test a uvidíš, ale zatím je asi brzy, tak nezbývá nic jiného, než čekat...
Gynekolog mi doporučoval utrogestan nevysazovat, dokud nebude výsledek potvrzený z krve. 🙂

Začni psát odpověď...

Odešli