Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Vynechaná menstruace a braní hormonální antikoncepce

bb18
25. čer 2018

Ahoj holky, slečny, dámy,
Mám takový problém a zajimalo by mě, zda jste se s tím některá také setkala. Již delší dobu beru ze zdravotních důvodů antikoncepci Bonadea. Nikdy jsem s ní neměla az do teď žádné problémy. Minulý měsíc jsem však očekávanou menstruaci dostala pouze na jeden večer a to bylo spíš hodně slabé špinění. Tento měsíc mám zpozdeni 7dní, což se mi s antiko ještě nestalo. Těhotenský test jsem si dělala a negativní. Pokud bych chtěla tak tam tedy nějakého “ducha” Vykoukam,ale to jde asi vždy.
Má otázka tedy zní, je to normální,nebo mám plašit a letět ke své doktorce?
Děkuji

priefi
25. čer 2018

@bb18 nekdy pri ha ms slabne, zalezi, jak dloubo ha beres. Pokud dlouhodobe a teprve ted to udelalo toto s ms, je namiste navstivit lekare. Co se tyce tehu testu, tak negativni je snehobily bez jakehokoli naznaku ducha. Pokud jsi ducha videla, znamena to, ze mozna nejake tehu tam je, ale muze se jednat pouze o biochemicke, nebo neprosperujici. Za me urco zajdi k lekari, at zkontroluje, zda je vse ok. Kdyz tak udelej ob den rano test, zda duch zesilil, pokud zesili, jsi tehu

bb18
autor
29. čer 2018

@priefi děkuji za odpověď. Dnes jsem dělala ten digitální clearblue abych ty svoje duchy rozsekla a vyšel mi tento výsledek. Nevím tedy jestli ho brát jako negativní, nebo pouze vadný test.🤷🏼‍♀️

priefi
29. čer 2018

@bb18 znamena to, ze test je negativni a tehu nejsi. Kontaktuj gynekologa ohledne vynechani ms 😉 muze se jednat i o nejaky zdravotni problem. Drzim pesti, at je vse ok

Sem začni psát odpověď...

Odešli