Thuya Occidentalis 9CH při očkování. Jak správně dávkovat?
Ahoj, jsem vcelku zmatená. Dostala jsem od lékaře doporučení na tyto homeopatika na očkování (mimčo 3 měsíce a očkování Hexa a později na pneumokoky) a že mám rozpustit každé ráno 10 kuliček ve 100ml vody a podávat po lžičkách a podávat to týden. Pokud to nevypije celé, večer vylít a další den na novo.. Chci se zeptat, jestli je to správný postup, protože na internetu je strašně moc různých informací a zkušeností, kolik a jak často někdo podával... Prý 1 dávka je jedna lžička, tak kolik lžiček nebo ml za ten den podat v jakém intervalu a nevadí, když to bude před nebo po pití mléka?
Někdo prý dával 5 kuliček den před, v den očkování a pak den po a dobrý, pak někdo dával jen v den očkování,... zkrátka se v tom vůbec neorientuji a nechci i do syna cpát zbytečně tolik vody.
Děkuji předem za rady.
@normalnimatka Proč není vhodná? Pokud máš doporučení na jiné a lepší, tak můžeš napsat klidně sem. Myslím, že to může pomoci i jiným, které narazí na diskuzi. 🙂
Někdo nedával homeopatika vůbec, a taky to bylo dobrý 🙂
Pro mě jsou homeopatika cukrové kuličky, u kterých možná někdy někdo vykonával nějakou magii, a proto je možné, že občas u někoho zafungují.
Za mě je bezpečnější se za zdraví dětí modlit.
Taky je fajn sledovat, jestli je dítě zdravé - má i zdravou kůži, bez ekzému, stolici hořčicové barvy bez hlenu.... Pokud něco je, tak si nejdřív vyřešit stravu, ať se pak případné zhoršení potíží nemusí přisuzovat očkování. Naprostá většina dětí zvládne očkování v pohodě.
Já mám tři děti už všech jsem tyto homeopatika při očkování používala, v den očkování jsem dala pět kuliček do 2 ml vody, nechala rozpustit a nurofenovou stříkačkou jim to pak podala... Dávala jsem vždy tak tři čtyři dny, jen u MMR kdy je reakce opožděná jsem dávala asi 10 dnů
Nedokážu si představit špatné dávkování něčeho co nemá žádnou účinnou látku. Ale tohle je čistě věc toho zda tomu člověk z principu věří 🙂