Adenomyóza. Máte zkušenost, jak probíhá laparoskopická hysterektomie?

lencaa11
26. zář 2022

Kdo měl toto od lékaře a byl na Laparoskopická hysterektomie jak to probíhalo ? Ještě zjištěno křečové žíly v děloze děkuju ...

byra
4. říj 2022

@lencaa11 já mám teď týden po hysterektomii laparoskopicky. Šla jsem na doporučení lékaře skrz HPV virus, změny na čípku, endometriozu a při příjmu v nemocnici mi zjistili právě adenomyózu

sweet81
4. říj 2022

@lencaa11 ahoj, zítra budu tři týdny po hysterektomii, kvůli adenomyoze. Operace proběhla v pořádku, snášela jsem vše dobře a bolesti minimální.

lencaa11
autor
5. říj 2022

@byra děkuju mám zjištěny HPV 45 byla jsem před 8 měsíci na konizaci čípku CIN 2 a od té doby právě mám bolestivý sex dosti ,už pár let silnou Ms dělohu zakloněnou a teď právě zjištěno křečové žíly za dělohou + právě Dr si myslím skrz to že mám už ty stíny že je to Ademyoza tak mi právě bylo doporučeno odebrání dělohy věk 36 let tři děti a jak se cítíte jak to vše probíhalo děkuju za odpověď ☘️☘️

lencaa11
autor
5. říj 2022

@sweet81 děkuju za odpověď jak dlouho jste byla v nemocnici mě dr chce poslat do Prahy jsem z Ústí nad Labem ...beru teď Detralex a po tom se mám domluvit na té operaci měla jste nějaké příznaky ?

sweet81
5. říj 2022

@lencaa11 byla jsem u Apolináře, nástup v úterý, operace ve středu a domů jsem šla v pátek. Já jsem měla Adenomyozu několik let, kvůli tomu máme druhého syna z IVF. Hodně jsem krvácela, že jsem první dva dny nemohla jít ani z domu. Bolesti nesnesitelné, musela jsem brát tramal, nic jiného nepomáhalo, později už ani ten tramal nepomáhal. Zkusila jsem tělísko Mirenu, to pomohlo od velkých bolestí, ale zas jsem krvácela skoro pořád. Měla jsem jít na tu hysterektomii dřív, měla bych klid, ono by mě to s touhle diagnouzou, jednou stejně čekalo. Zbytečně jsem to odkládala.

byra
5. říj 2022