Bolestivá bulka. Co by to mohlo být?

natallie02
30. bře 2024

Dobrý den,
Chci se poradit ohledně kamarádky, bo ona k lékaři nejde za žádnou cenu…
Slečna je obézní postavy a pod tukovym previsem se ji udelala tvrdá, bolestivá bulka, která byla červená. Myslela si zprvu, že je to opruzenina, tak to mazala zinkovou, trošku lepší. Framykoinem, taky se to zlepsilo, ale….
Ji se to zvetsilo. Udelala se ji rovná strie na okraji břicha, a par dalších kolem bulky. Začervenání díky mastím zmizelo, ale furt to bolí a nechce mizet….
Už měla za to, že je to nádor, absces, kýla, a další věci. Prosím o názory, Děkuji❤️.

palja
30. bře 2024

@natallie02 může to být i zarostlý chlup, mně se to taky občas udělá. Tak si to opatrně vypíchnu jehlou a zdezinfikuji.
A ta červená čára může být klidně zapařenina nebo i plíseň, to může taky bolet.
Nejsem lékař, jen laický názor.

lencaa11
30. bře 2024

@natallie02 též si myslím že je to buď zarostlí chlup nebo jak je strie tak se ucpala žilka neco jako tukový beďar a to druhé bude od špatne hygieny jako že tam zůstalo vlhko a může to bejt odpruzeni

natallie02
autor
30. bře 2024

@palja děkuji za názor vyřídím

natallie02
autor
30. bře 2024

@lencaa11 děkuji, snazim se ji pomoci jak to jde😅 jen asi dokud nepujde nejaky hnus pryc, tak to bolet neprestane co?

lilian2111
30. bře 2024

Mě se to tedy moc nelíbí, píšeš že už to nějakou dobu řeší, mazala to, atd. Nevím, ale zarostlý chlup, nebo zapařenina se nějakým způsobem projeví, ne, že se boule zvětší, ten chlup už by poznala, na tom místě mi to na chlup ani nepřijde. 🤷🏻‍♀️

natallie02
autor
30. bře 2024

@lilian2111 2 dny to zkousi. Je to zvlastni, ale prijde mi, ze by to mohl byt absces nebo píštel, ale chtela jsem slyset i jine nazory

lilian2111
30. bře 2024

@natallie02 taky mi to tak přijde právě. No a uvidí no, kdyby se to nelepsilo asi by to chtělo toho Dr, ty dva dny zase taková doba ještě není, kdyby do týdne nebyla změna si pak bych to začala řešit. 😊

natallie02
autor
30. bře 2024