icon

Je to svrab?

marika98
30. dub 2025

Dobry den. Prosím poraďte myslíte,že to je svrab ?

1pomnenka
30. dub 2025

Rozškrábaný exém

marika98
autor
30. dub 2025
@1pomnenka

Rozškrábaný exém

@1pomnenka
Dekuji moc ❤️

magdinka007
14. led 2026

@marika98
@marika98 dobry vecer, byl to svrab nebo nee?

marika98
autor
15. led 2026
@magdinka007

@marika98
@marika98 dobry vecer, byl to svrab nebo nee?

Nebyl,byl to fakt jen nějaký ekzém.

maminkapetula
15. led 2026
@marika98

Nebyl,byl to fakt jen nějaký ekzém.

@marika98 ahoj, řešíme teď také u syna,dle doktorky možná svrab tak ho na něj zaléčila,ale i po léčbě to má. Tak jestli také ekzém? 🤷

1pomnenka
15. led 2026
@maminkapetula

@marika98 ahoj, řešíme teď také u syna,dle doktorky možná svrab tak ho na něj zaléčila,ale i po léčbě to má. Tak jestli také ekzém? 🤷

@maminkapetula Má strašně suchou kůži, promašťujete? Já nejsem lékařka, ale za mne jasný exem.

maminkapetula
23. led 2026
@1pomnenka

@maminkapetula Má strašně suchou kůži, promašťujete? Já nejsem lékařka, ale za mne jasný exem.

@1pomnenka promašťovat se snažíme,ale je to puberťák a ještě k tomu chlap,kterej nesnese krém 🫣 ale nutím ho. Na chvíli to zmizelo a teď má zase obsypaný břicho. Tak já už nevím, jestli to i tak může být svrab. Po sprše mu to víc vyleze (má i sprcháč přímo na atopický ekzém)

marika98
autor
23. led 2026
@maminkapetula

@1pomnenka
@maminkapetula jo vypadá to na exzem co jsem měla i ja

maminkapetula
1. únor 2026
@marika98

@1pomnenka
@maminkapetula jo vypadá to na exzem co jsem měla i ja

@marika98 tak u nás to svrab byl 🫣

1pomnenka
1. únor 2026
@maminkapetula

@maminkapetula Divné, nevidím žádné cestičky.

sayast
1. únor 2026
@maminkapetula

Přesně takhle u dcery svrab vypadal 🙈. A trvalo docela dlouho než jsme se ho zbavili. Naštěstí to od ni nikdo nechytil (zrovna jsme byli čerstvě odstěhovány od ex a neměla pracku,tak to bylo dost náročné 🫣)
@maminkapetula

maminkapetula
1. únor 2026
@sayast