• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Tablety Macmiror. Může to zbarvit moč?

18. února 2009 
Ahojte kocky, brala jste nektera oralne tablety Macmiror? Muze to zbarvit moc?? diky
29. bře 2008 v 09:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
nepoznam ten liek, ale myslim, ze lieky farbia moc....moja mala uziva nutrilon B co je probiotikum a ma z neho zafarbeny moc....myslim, ze ano.....nepytala si sa lekara? :unamused:
29. bře 2008 v 09:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Ahoj, je to lek na kvasinky a gynekologicke infekce. Prave ,ze se tam nepise zda barvi. Dr nic nerikala. Volala jsem do lekarny a pry ne.... Tak nevim...
29. bře 2008 v 09:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
Martja, tak ja jsem ho brala kdyz jsem byla v nemocnici. Uz si to tolik nepamatuju, preci jenom je to rok, ale mozna trosku barvil.
29. bře 2008 v 10:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
Martja,když ho bereš je dobrý si na noc dávat vložku ,pže barví hodně žlutě,ale neřekla bych ,že moč, to ne,ale prostě,jak se rozpouští tak vytéká a je žlutý.Klidně ještě i celý dopoledne to můžeš pozorovat.Je to taková nevýhoda těch globulí :confounded: :wink: .
29. bře 2008 v 11:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
marta moč máš do črvena nebo tak do hněda? Tohle macmiror dělá,takže buďf v pohodě nic se neděje
29. bře 2008 v 11:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Ja ale nemam globule,ale tablety na polykani. 3xdenne 1 tabletu...
29. bře 2008 v 11:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jo ták,tak to jsem neměla jedině na zavádění,takže s tím neporadím,ale myslím,že když jsou to tablety,tak to možný je.Jsem si to blbě přečetla se omlouvám :sweat_smile:
29. bře 2008 v 11:15  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky holky,
chtěla jsem se zeptat, zda máte některá zkušenosti se závaděním čípků Macmiror v těhotenství..Jaké s tím máte popř..zkušenosti, jestli vás to nepálioo, atd...Vždy jsem užívala na záněty Clotrimazol, ted mi předepsala Macmiror-pro mě dosud neznámý.Jsem ve 22 tt.
5. zář 2008 ve 20:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky,
barvení moči je relativně normální, jinak se z těla nifuratel nevylučuje a sám o sobě je to intenzivně žlutá látka.
Co se čípků týče, pálit může, jako ostatně všechny.
5. zář 2008 ve 21:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
já ho užívala již několikrát a nikdy jsem moč zabarvenou neměla!!!
5. zář 2008 ve 21:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
evulinkab ja som to brala keď som bola tehu. Bolo to síce pred vyše rokom a pol ale viem že ma to trošku pálilo..
5. zář 2008 ve 21:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
ja prave teraz uzivam cipky a zlta som z toho zospodu este cely den, musim nosit vacsiu vlozku nielen na noc ale aj cez den. juj ako ma to otravuje. rano mam vzdy pocit ze mi vnutri snad ani nemalo co ucinkovat lebo hrozne vela je toho vonku aj ked si to zavediem dostatocne hlboko. :confounded: a tiez ma to postipkava, ale ked je to ok, tak vydrzim. :wink:
7. zář 2008 v 10:21  • Odpověz  •  To se mi líbí
enjoy,tak jsme na tom úplně stejně :stuck_out_tongue_closed_eyes: já je ted taky beru a ty vložky už ne docela se*ou :rolling_eyes: .Taky mě to tak jako pálí,nebo jak to říct,ale to až ted.Nikdy dřív mi to nedělalo :confounded: .Ještě dva dny musím vydržet :confounded: .Je fakt,že od porodu je to můj první zánět,tak jestli je to tou změnou potom,nevim :rolling_eyes: :wink:
7. zář 2008 v 11:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj konoupek, tak ty uz len dva dni? :wink: to uz si blizis k zaveru, ako dobre. ja mam prave len dva dni za sebou. nuz co sa da robit, musime vydrzat. hlavne aby to zabralo. toto su zatial prve cipky co mam s ktorymi je taka piplacka, asi to bude tou zltou farbou, pri inych som nemala pocit ze tak vytekaju, alebo to mozno nebolo tak vidiet. dufam ze to pojde dobre vyprat, lebo sa mi podarilo v noci zazltit aj pradlo. :angry: konoupek a kolko dni si cipky brala? ja mam balenie na 12 dni, no to si este uzijem zltej... :stuck_out_tongue_closed_eyes:
7. zář 2008 ve 12:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
enjoy,mě je právě dr.píše skoro pořád,když už tam jdu s nějakým tím problémem.před těhu jsem na to trpěla hodně ,no vlastně i v těhu a pořád to samý.A pokaždý mi předepíše krabičku na 8 dní.To je balení i na víc dní jo :confused: :stuck_out_tongue_closed_eyes: .mě to hrozně otravuje,ale co naděláme musíme to vydržet :wink: .Jo jo vypere se to,ale pokud můžu používám nějaký starší prádlo :slight_smile:
7. zář 2008 ve 13:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
taky mám výtok a doktor mi předepsal tyhle tabletky...ale jak vidím nejsem sama,kterou obtěžuje ta žlutá barva..poprve jsem si nějak neuvědomila gravitaci :grinning: a měla snad všechno žluté dyž jsem se ráno probudila,ale pak jsem se poučila že si raději dávám vložky na noc.doufám že to zabere :slight_smile:
18. únor 2009 v 00:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek