• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Utrogestan a jeho užívání v cyklu. Poradíte mi?

22. října 2016 
JSi teprve 9 dnů po IVF, takže to, že tam máš jednu čárku ještě nic neznamená. :wink: :wink: :wink: :wink: Zkus to tak za 5 dní a budeš vědět víc, přeji // :dizzy_face:
3. únor 2008 v 10:53  • Odpověz  • To se mi líbí
jsem po IUI :wink: diky:slight_smile:
3. únor 2008 v 11:22  • Odpověz  • To se mi líbí
Tak po IUI, nechtělo se mi přepínat na druhou stránku, tak jsem si tipla. Špatně :grinning: :grinning: :grinning:
3. únor 2008 ve 14:42  • Odpověz  • To se mi líbí
ahoj holky můžu se zeptat jestli nevíte jakej je rozdíl mezi Utroušem a Duphastonem??? Holky mi říkaly, že ten Duphaston může nahradit Utrouš....
dík za info :wink:
3. únor 2008 v 15:01  • Odpověz  • To se mi líbí
Jo jo, je to to samý, jenom jiná firma, tak jiný název :wink: :wink: :wink: . Oboje je progesteron :slight_smile:
3. únor 2008 v 15:19  • Odpověz  • To se mi líbí
Motyl moc dík, tak to jsem fakt nevěděla, že je to nemlich to samý. Tak to je fajn zjištění, protože některý holky psaly, že když polykaly Utrouše, tak že jim bylo po něm špatně....
Já sem tam cejtím únavu, ale jinak jsem v poho.
Tak doufám, že jestli mi dr po KET nasadí Utrouš, tak jestli ho budu snášet stejně....i když on se vlastně může i zavádět jsem hlava dubová...

Díky moc za odpověď :wink:
3. únor 2008 v 16:07  • Odpověz  • To se mi líbí
Ono totiž jde o to, co tam je za přidaný látky, ty některým holkám nemusí dělat dobře. Jinak jako léčivá látka je stejná, jde jen o to, čím to např. drží pohromadě (pojiva) nebo různý barviva, atd.. :wink: Já jsem ho snášela perfektně, neměla jsem s ním žádné problémy, ale nepolykala jsem ho, zaváděla jsem. Tak to možná bylo tím :wink: :wink: :wink:
3. únor 2008 v 17:06  • Odpověz  • To se mi líbí
Holky, za jak dlouho po vysazení Utrogestanu vám přišla MS? Díky
5. únor 2008 ve 13:18  • Odpověz  • To se mi líbí
Měla by dojít cca po 3 dnech, ale normálníje i po 6 i 7 :wink: , někomu i později.
5. únor 2008 v 16:42  • Odpověz  • To se mi líbí
Motýlku, děkuju. Tak snad přijde... :slight_smile:
5. únor 2008 ve 23:01  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahoj holky, dlouho jsem tu nebyla. Byly jsme s malou na horách a teď jsme doma a opět nemocné. Chtěla jsem se zeptat, jestli některá z Vás má nebo měla při užívání Utroše nějaký hlen nebo výtok???

Jinak těhulky - držim pěstičky, aby ultrazvuk dopadl podle Vašich představ. :slight_smile:
6. únor 2008 v 17:53  • Odpověz  • To se mi líbí
Ještě upřesním - přímo v těch deseti dnech, co se Utroš bere. Zažila jste to některá???
6. únor 2008 v 17:56  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahoj holky, mám prosbičku: nemáte některá zkušenost s tím, že by vám po utroši padaly více vlasy? Začala jsem ho brát před necelým měsícem a je to hrůza. Při každém mytí hrsti a hrsti. Naštěstí ho beru od 20.dne cyklu 5dní.
Děkuju vám za odpovědi.
18. únor 2008 v 09:22  • Odpověz  • To se mi líbí
ahoj holky tak vas jdu pozdravit a vyzvedet co je noveho kdo vsechno uz je v jinaci a jak se jinak mate!
18. únor 2008 v 09:25  • Odpověz  • To se mi líbí
ahojda holky pomohl vám utrogestan některé k těhu???
23. únor 2008 v 18:26  • Odpověz  • To se mi líbí
Vendy, no mně zatím ne! Beru ho od ledna, bývá mi po něm na omdlení, beru ho od 20.DC 5dní. Navíc jsem teď začala 17.DC krvácet, takže vůbec nevím, co se to se mnou děje. Doktorka mi řekla, že by to pomoci mělo. Ale každá jsme jiná a asi na každou i jinak působí.
Měj se fajn a držím palečky. Maky
24. únor 2008 v 08:48  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahojda Marki, děkuju za odpověď, no tak mě po něm je taky zle a motá se mi hlava, tak z toho důvodu mi doktorka řekla, ať ho beru 17Dc 10dni dva denně, že by to mělo být lepší, ale prý taky pomáhá. když ho nepolykáš, ale zavádíš... nevím já raději polykám prášky...A od ledna, tak to je ještě pohoda, já začínám teď a budu ho brát 3měsíce a pak se uvídí...
24. únor 2008 v 08:54  • Odpověz  • To se mi líbí
Já jí budu volat zítra, prot že se mi nezdá, že mám zas MS po 17ti dnech. Minule jsem ji měla jen 3 dny a strašně slabou. Teď zas naopak lítám skoro pořád na záchod, jak moc teču. Tak si říkám, že by se další měsíc mohlo zadařit. Taky bych potřebovala bypnout, pořád na mimčo myslím. Pozítří máme s manželem výročí svatby, tak mě napadlo, že bychom si mohli zajet na víkend někam do hor. A přijít aspoň na jiné myšlenky. Jak dlouho se snažíš ty? Utrogestan ti napsala dr. na podporu otěhotnění?
24. únor 2008 v 09:00  • Odpověz  • To se mi líbí
Marki, nene já beru Utrogestna kvůli tomu, že se mi po antikoncepci "zaseklo" tělo, tak abych to dostala, tento měsíc to budu mít druhou ms řízenou Utr., ale zatím OK, takže snad i nadále, no ještě dva měsíce a mělo by se to srovnat a pokud do toho přijde mimčo, tak budem s manželem moc rádi... my se "snažíme" tak nějak od nového roku a vy???
24. únor 2008 v 09:05  • Odpověz  • To se mi líbí
Holky, já měla utroš na 3 měsíce kvůli tomu, že mi MS nechodila. Utroš sám o sobě nepomáhá otěhotnět, ale pokud máte rozhozený hormony (progesteron), tak se tím stabilizuje hladina. Už si nepamatuju, jak silnou jsem měla MS, jenom vím, že první měsíc dorazila na den přesně, druhý cca se 3 denním zpoždením a třetí měsíc jsem to dostala až 7. den po dobrání utroše. 4. měsíc jsem ho už nebrala a hned ten měsíc jsem otěhotněla. Tak si myslím, že to bylo i díky tomu :wink: :wink: :wink: . Držím palce, aby vám to nejdřív vyšlo.
24. únor 2008 ve 21:00  • Odpověz  • To se mi líbí
ahoj dasty tak svatba bude 22.8.2008 uz mam temer vse nakoupene(krome satu)oznameni se mi uz vali doma a zitra maji prijit prstynky takze sranda!no jinak dnes jsem 47DC takze sranda a to jsem pred 4 dnama dostala vyvolavacku a porad nic tak cekam bo mi dr napsala nejake prasky na ovulku ale muze se to brat jen dva mesice bo u me to vypada na PCO sice moc nevim co to znamena jen vim ze mimi bude asi problem no...ale co uz ze?ted aspon vim kde je zakopany pes.mejte se kocky fajne
28. únor 2008 v 16:41  • Odpověz  • To se mi líbí
motylku děkuji za povzbuzení a gratuluju k těhotenství.....
28. únor 2008 v 19:09  • Odpověz  • To se mi líbí
ahoj Anýsku je tu mrtvo viď??? :wink:
Tak máte krásné datum svatby :wink: Anýsku to mě mrzí s tím mimískem,ale dokopek doktroku ať ti udělá vyšetření hormonální.Já čekat na moji doktorku tak nejsem těhotná ještě dneska a cpala by mě jen hormonama.Moooooooooooooc držím pěsti jsem občas v kontaktu s Motýlkem a hlavně s Jaňďou Extravagancí,hollky mě tu scházej je to škoda,že už sem nikdo nechodí chjooooooooooooo.Tak zatím páček a drž se,měj se krásně a písni co nového ju??? :wink:
2. bře 2008 v 19:29  • Odpověz  • To se mi líbí
ahojda holky mám ještě dotaz, taky vám pokaždý přijde ms jiný den po vysazení utrogestanu??? Mě poprvý přišla po dvou dnech a teď až po čtyřech :confused: ....
3. bře 2008 ve 12:25  • Odpověz  • To se mi líbí
Vendy mě to chodí pokaždé jinak, v rozmezí 2 - 4 dnů. Ale jednou mi přišla až po 11 dnech a těhu to nebylo.
3. bře 2008 ve 12:42  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahoj, všechny uvádíte, že vám ms přichází po dobrání Utr. Mně přichází ms různě, ale někdy i 22. den cyklu, to znamená, že jsem potom ještě Utr. brala do 27. dne. Stává se vám to také?
3. bře 2008 v 18:05  • Odpověz  • To se mi líbí
bib díky, tak to už je divné, mě mudra říkala, že úplné maximum je 10 dní a pak tam je nějaký problém :confounded: ach jo :unamused:
remor jak už jsem psala mě ms dorazila po dobrání...
3. bře 2008 v 18:32  • Odpověz  • To se mi líbí
ahoj holky, nevíte některá jak moc vadí, že jsem 1. den po IUI zapomněla vzít ráno Utrogestan ? :frowning2: Budu ho moct vzít až večer :frowning2:
4. bře 2008 v 08:27  • Odpověz  • To se mi líbí
Macc, neboj, stopro to nevadí, někde dokonce dávají Utrogestan až 2-3 dny po ovulaci :slight_smile:
4. bře 2008 v 10:58  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahoj holky, jsem tu sice nová ale taky se s Vámi podělím o mou zkušenost. V 6tt jsem začala krvácet s dg. hrozící potrat tak mi Dr. předepsal Ultrogestan. Je to prý na udržení těhotenství. Beru ho už 2. týden a myslím, že se po něm nepřibírá ale je pravda, že se mi dost kazí pleť a také se mi poprvé v životě objevily lupy. Taky je asi lepší ho zavádět, protože při polykání jsem byla pořád strašně unavená a dost se mi motala hlava.
4. bře 2008 v 11:49  • Odpověz  • To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek