• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Utrogestan a jeho užívání v cyklu. Poradíte mi?

22. října 2016 
Karlo, nekomu to tak taky udelalo, ze dostal MS jeste pred dobranim. Ja ho mam brat 10 dnu a pak udelat test a pokud bude negativni, tak vysadit. Kdyz ne, pokracuju dal. :slight_smile:

Tak to neni tak hrozny. Jsem unavena, ale uz ho mam hodku sluplyho a dobry. Bala jsem se zbytecne. Tak to si ho zkusim dat aji odpo. Pak jdu plavat, tak snad se neutopim. :slight_smile:
5. kvě 2009 v 11:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
Diky.tak to by me ted zajimalo,zda dobrat prasky podle planu nebo s prichodem ms prestat?
Mab,plavani te probere :slight_smile:nebala bych se toho,ze by ses po utrog.utopila :slight_smile:
5. kvě 2009 ve 12:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky, tak nakonec jsem se neutopila. :slight_smile: Tak to neni tak hrozny ten UTros. :slight_smile:
5. kvě 2009 ve 20:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
ja ted fakt nevim, co mam delat, jestli si mam vzit ten utrogestran abych dostala ms, ale zase to urcite bude na jeden mesic a pak nic a nebo se na to vykaslat. volala jsem uz 2x pro svy krevni vysledky a jeste nedorazily, uz to jsou 3 tydny. ve ctvrtek mam volno, tak je tam jdu servat, at uz zacnou neco delat. Tady je to vse na tak strasne dlouho.
5. kvě 2009 ve 23:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
nespite jeste???
5. kvě 2009 ve 23:59  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
čau holky. Mám zkušenost s utrogestanem takovou. Měla jsem ho brát od 17 dne do 26 dne MC. Ale MS jsem 2 krát dostala vždy tak 22-24 den. Po prvé jsem utroš dobrala a podruhé jsem volala doktorce a ta mi řekla , že mám hned jak dostanu MS utroš vysadit. 15.5. tj. moje 2.pol. cyklu jdu na ultrazvuk a tam mi prý poví víc. Tak nevím.....
8. kvě 2009 v 09:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj jane, tak ja tentokrat taky zbyle prasky dobrala i pri ms. tak uz budu priste chytrejsi :slight_smile: diky za radu
8. kvě 2009 v 10:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jane, jeste mam dotaz, jestli nevis, jak je to mozne, ze se ms dostavi tak brzo?
8. kvě 2009 v 10:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky, tak to je teda vec, ze se muze dostat MS i pri UTrosi. A jaky jste mely cyklus? Dostaly jste MS jako vzdycky nebo driv? Ja dneska zase mirne krvacim. Ale mivam to normalne az do MS v te druhe fazi, jsem 6DPO. Ten Utros zabere asi az za nejakou dobu a ne hned po 4 dnech brani, ze? Myslite, ze neni problem s timto spinenim nekdy mirnym krvacenim otehotnet? Aby se mimi dobre uhnizdilo a tak? Uz ma po 2 MA a nechci dalsi. :unamused:
8. kvě 2009 v 11:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
Mabe, ja taky koukam, ze je to mozne dostat ms pri utrog. Cyklus jsem mela kratky. I kdyz tezko rict, podle ceho porovnavat, protoze treba posledni ms jsem dostala asi po 120 dnech jen diky agolutinu...a predtim to bylo takove nic cca po 27-45 dnech.
Ja myslim, ze by mohlo jit otehotnet i se spinenim, ale vlastni zkusenosti nemam.
8. kvě 2009 ve 23:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky. Já po vysazení HA MS nikdy nedostala vždy jen po Agolutinu. A s utrošem jsem MS dostala vždy dřív než jsem ho dobrala. Mě doktorka řekla, že je to takhle lepší než kdybych to dostala dlouho nebo vůbec ne. V pátek tam jdu na ten ultrazvuk tak pak Vám povím víc. Mě doktorka řekla, že pokud není MS vůbec pravidelná je otěhotění málo pravděpodobné protože nedochází k ovulaci. Ale na to zase existují nějaké podpůrné hormony.
9. kvě 2009 v 08:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jane, tak to máme podobný problém. Ale mě gynekolog říkal, že se tělo časem vzpamatuje a s otěhotněním by neměl být problém. Jen to prostě nepůjde teď hned... Takže se na to snažím koukat spíš pozitivně.
9. kvě 2009 ve 14:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
Mě doktorka taky řekla, ře půl roku -rok není žádná doba :confounded:
Uvidíme. Už teď utroš nemám brát a prý mi dá něco na podporu veječníků....Ale to se vše dozvím až toho 15tého...
9. kvě 2009 ve 20:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky,na této diskuzi jsem dneska poprvé,jinak jsem chodila na Koníkovi jinam,ale jak vás tady čtu koukám že každé z vás řekl doktor něco jiné na utrog. každý máme jiný organismus no
9. kvě 2009 ve 20:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
jste po něm unavené? Já ho beru 18-25 den od MS připadám si jako feťák 3-7den MS mám zase Clostylbegit na tvoření vajíček a do toho 2x denně Medocriptine na Prolaktin který mi zjistili v krvi a ještě beru taky vitamíny a připadám si jako přejetá,doufám že to snažení bude k něčemu dobré
9. kvě 2009 ve 20:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já jsem po utroši sfetovaná tak 3 hodiny potom co ho polknu :cry:
Každý doktor má asi jiný názor.
9. kvě 2009 ve 21:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
já nevim jestli mě tak unavý utrog. nebo ten Mrdocriptin na který mě dr.upozornil že může mít nežádoucí účinky tak jsem ho musela začít brát opatrně,nejdřív po půl prášku pak druhou půlku dalčí den jeden celý a teřtí den už dva,kéž by to pomohlo,už mě napadl i léčitel,vyzkoušet se má vše a není co ztratit...
9. kvě 2009 ve 21:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky, vidím, že je tu na to přímo téma :slight_smile:, mně zbyly dvě balení utrogestanu (v jednom chybí pilulka), jestli ho někdo chcete, pošlu vám ho za poštovné - expiračka je do 10/09, už to nevyužiju - IP..
9. kvě 2009 ve 21:35  • Odpověz  •  To se mi líbí
fiallinko děkuju já ho mám jen na dva měsíce(alespoň doufám,pak se uvidí) takže by mi také zbyl kdyby jsi ho poslala
9. kvě 2009 ve 21:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
ja sem si dnes vzala utros a po praci, jak sem dosla dom sem musela jit na ,,kavalec,,coz u me nikdy neexistovalo.jen by me zajimalo, kdyz doktor rekne chce to cas, to by jsme bez tech agolutinovych injekci mohli cekat treba 5 let. je to hrozny, jak se to telo s tim vsim spatne vyrovnava a trvato nez se da vse zase do normalu.
10. kvě 2009 v 01:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojky můžu vstoupit?
Užívám utrogestan teprve druhý měsíc. Ale minulý jsem měla cyklus hned 28dní a teď se to objevilo teda taky 28.den ale jen tak na půl dne a pak jen takové špinění... Strašně mě bolí prsa, nemůžu spát jak jsem zvyklá... Teď bych moc nechtěla přijít do jiného stavu... :cry:
10. kvě 2009 v 07:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
Alžběto, tak to máme přesně opačný problém :unamused:
10. kvě 2009 v 08:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
petista: jakto? Co se děje u tebe???
10. kvě 2009 v 08:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj holky muzu se zaptat kolil uzivate utrose? jqa bych mela 2-0-2 ale dneska jsem to snizila na 1-0-1 rikam si pokud mam byt tehu budu pokud ne stejne nebudu:slight_smile:
10. kvě 2009 v 08:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
já beru 1-0-1. a hned na poprve pravidelnost cyklu. Ale teď to nějak blbne, jak jsem popsala o pár řádků výše. Nevím jak si to vysvětlit... :frowning2:
10. kvě 2009 v 08:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
alzbeta a ty ho beres na co? zkusila jsi test nejsi tehotna?
10. kvě 2009 v 08:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj, já mám také 1-0-1 a ani s utrogestanem to nevychází úpln pravidelně.
Luci, taky jsem po prášku hrozně unavená, ten ranní ještě rozchodím, ale po tom večerním tak cca do hodiny padnu a nejsem s to se přemoct...
10. kvě 2009 v 08:41  • Odpověz  •  To se mi líbí
eloana: měla jsem silně nepravidelnou menses. Brala jsem nejdřív proveru. Měla jsem cyklus 2měsíce. Provera to změnšila na spoždění 14dní. Ale to bylo málo, tak mi dal Utrogestan a ten pomohl hned na poprve ale teď tomu teda nerozumím. Od minulého pondělí mě šíleně bolela hlava, teď už je to lepší. Ale zas mám jiné potíže, tak nevím. Test jsem dělala před MS. Jmenoval se Best2 tak nevím jestli je spolehlivý.
10. kvě 2009 v 08:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
no ja h tedy mam po IUI jsem po nem taky prave unavena tak jsme to snizila.Ale me cyklus tedy prodlouzil o 3 dny. ted ho vbynecham drive ne az 25 den
10. kvě 2009 v 08:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
já ho začínám brát 15.den a beru ho 10dní. Ale zavádím ho do pochvy, aby mi nedáždil žaludek.... po proveře jsem zvracela... to bylo hrozný.
10. kvě 2009 v 08:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek