Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Zánět prsu a alergie na Penicilin. Vzít poslední a řešit s dr., nebo už nebrat?

simina9111992
25. čer 2020

Ahoj mam uz asi po pate zanet v prsu, pokaždé jsem ho vylecila sama bez pomoci atb jen lecitinem a obklady, ale ted dva dny vysoke horecky, silena ale fakt silena bolest v prsu a hlava jak strep. Kojim uz 11m dceru a prsa se mi davno uz tak nenalevaji, tak nechapu proc se mi ty zanety porad opakuji. Ted mi dali atb penicilinove a ja se osypala na brise, nohou a rukou. Nevim jestli to je alergie, zjistila jsem to az ted, a to uz jsem mela treti prasek atb a vcera jsrm to jeste nemela. Driv se mi to po penicillinu nestalo. Jeste beru biopron a paralen. Mudr uz tam není tak nevim jestli si mam posledni prasek vzit a resit to zitra s doktorem nebo si ho nebrat. Ten zanet je tak hnusnej, ze tu vyrqzku preziju jen at ty leky zaberou snad..

drep
25. čer 2020

@simina9111992 svědivá vyrážka je z alergie dost podezřelá. K tomu, abys rozvinula alergii tomu alergenu musíš být exponovaná, tj. Neobjevil se při prvním užití tablety, ale spíš až po pár dnech. Osobně bych další nevzala, ono to nemusí skončit “jen”vyrážkou, ale může dojít i k horší reakci, anafylaxi.

simina9111992
autor
25. čer 2020

@drep volala jsem nakonec na gynekologickou pohotovost a napisou mi jina atb. Achjo tohle mi ještě zbyvalo

drep
25. čer 2020

@simina9111992 jako upřímně, ačkoliv alergie na penicilin má v papírech psanou kdekdo, tak ke vlastně docela vzácná, protože většinou jsou to spíš nesnášenlivosti nebo projev nemoci (já ji tam mám taky, protože jsem se jako děcko “po”peňáku osypala, ale byla to nejspíš dětská exantémová nemoc a ta vyrážka patřila k ní), ale tohle vypadá opravdu jako alergie. Takže jiná atb budou lepší volba. Ať je brzy líp!

amazonkajanik
25. čer 2020

@simina9111992 jo,hele,nezdá se,ale je to alergie. Mě vyskočila 2dny po dobrani penicilinu,byla jsem celá rudá. Také od té doby uváděna alergie,příště by to mohlo být horší. Moje mamka má i kartu alergika v peněžence. Nesmí penicilin,tetracyklin ještě něco. Jako dítě jí předávkovali a teď jde rovnou do těžkého anafylaptickeho šoku

Sem začni psát odpověď...

Odešli