icon

Změna obvodního lékaře - co si mají lékaři předat?

kaculik007
16. říj 2018

Co vše má novému lékaři ten starý poslat? Co má archivovat a co nemusí.?

kaculik007
autor
16. říj 2018

Obvodního lékaře jsem změnila a už byla i u nového. Tam jsem se ale velice vyděsila. Netušila jsem že k novému doktorovi o mě pošle 5 vět, vlastně to ani věty nejsou, ale jen stručné body. Dokonce tam toho ani doktor moc nenapsal. Nemám tam napsanou revizi dělohy, nemám napsanou sílu léků, které pravidelně beru, nemám ani zprávu ze sona štítné žlázy na které jsem naposledy byla a něco mi tam našli, nemám napsané prodělané nemoci (neštovice např) . Jsem z toho otřesena.

Co vlastně má lékař dalšímu poslat?
A co s kartou od dětského lékaře? Má mi jí dát pro nového?

Tenkrát u dětského jsem dostala celou kartu. Nebyli tam tedy některé "nepotřebné věci " ale zpráva z porodnice že jsem při narození měla potíže atd...

betelgeuzz
16. říj 2018

Když jsem měnila naposledy lékaře, taky se mi to stalo, že neposlal žádnou dokumentaci. Tehdy jsem se ptala i na pojišťovně. Prý nový lékař si ani nemusí vyžádat dokumentaci, záleží na jeho posouzení. A stejně tak starý lékař nemusí poslat celou dokumentaci, stačí poslat jen nějaký výpis věcí, které považuje za důležité. :-/ Takhle jsem k jedné dr odnesla celou kartu z dětství a u ní zůstala a nová lékařka ji nemá.

editah222
16. říj 2018

@kaculik007 taky tenhle systém nechápu. Od dětské jsem si kdysi před lety odnesla zdravotní dokumetaci k praktické lékařce. Nyní mám třetí doktoru a to ví jen to co jsem ji řekla, protože ve zprávě od mého "druhého" dospělého lékaře stálo jen to, že jsem očkovaná a zdravá 🙂 Chtěla bych vědět jestli moje karta je ještě někde aktivní nebo je skartovaná.

swetlusska
16. říj 2018