Montessori Munari mobil nebo kontrastní kolotoč?

nika110818
20. únor 2021

Ahoj, zajímal by mně váš názor, případně zkušenost, jelikož s tím nemám zkušenost a nikde jsem nenašla jednoznačnou odpověď a nejsem odborník. 🙂Je dle vašeho názoru zásadní rozdíl pro miminko v tom, jestli nad něj ve dne k trénování zraku a jeho rozvoji zavěsím Munari Mobil nebo nějaký kontrastní kolotoč (např. černé a bílé kuličky nebo obláčky a hvězdičky)? Případně jenom kontrastní kartičky zvířátek? Předem moc děkuji.

trlik
20. únor 2021

U munari je navíc i ta koule, od které se hezky odráží světlo a měl by být přesně vykonstruovaný (asi se pak, skrze matematický řád, mimčo lépe soustředí). Já bych toho nachystala určitě víc. Rozhodně jeden mobil nezabavil syna na 2 týdny, jak se uvádí (spíš jen tak 2 dny 😃). Ale teď je mu třeba 5 měsíců a znovu jsem munari vytáhla, navěsila na něj i octahedrony (jeden jsem zavřela do plastové koule 🤩) a dala jsem mu to níž, ať to může chytat - je z toho nadšený. Jestli budeš chtít v montessori pokračovat i dál, tak na fb je mooc super skupina (v albech hromada tipů na barco a členové, co moc rádi poradí) "MONTESSORI nápady, rady a zkušenosti".

trlik
20. únor 2021

Jo a ještě je navíc u mobilů (oproti kartičkám) ten kinetický prvek, kartičky jsou taky fajn, ale jen stojí. Když jsem ten munari zavěsila na garnyż nad topení, tím sáláním se to stále tak krásně hýbalo, samotnou mě to bavilo a uklidňovalo.

nika110818
autor
21. únor 2021

@trlik moc moc dekuji

nika110818
autor
21. únor 2021

@trlik takze doporucujete spis munari jako jen kontrastni kolotoc s oblacky a hvezdickami, ano?

trlik
21. únor 2021