Šátek na nošení čerstvě narozeného miminka

tomikjoejoe
13. led 2019

Prosím o doporučení šátku na nošení novorozeného miminka, potřebuji něco pro překlenutí období než přejdeme do Manducy.

= šátek budu kopovat bazarový
= spíše bych preferovala nějaký, co není moc teplý, budu nosit hl. doma
= jsem začátečník s vázáním šátku

Děkuji za odpovědi 🙂

leilinka1234
13. led 2019

Výborné pro miminka a moc hezké jsou šátky zn Ellevill. Cenově dostupné jsou taktéž 🙂 pak třeba Vatanai, Yaro... A. Celkově šátek s nižší gramáží. Doporučuji přidat se k fb skupině "nosíme děti". Je tam prodejní album, kde se dá vybrat ;) já nosím miminko v šátku tehkni s příměsí repreve, ale to už je kategorie dražší...nicméně miminko si chrochtá 🙂

tomikjoejoe
autor
13. led 2019

@leilinka1234 dekuji za tip, bohuzel nemam facebook

marcelka287
13. led 2019

Ja bych ti poradila zajit do nějakého obchodu a vyzkoušet si to. Me vsichni doporucovali na zacatek elasticky satek, ze jde lepe vazat. A nastesti mi ho kamaradka půjčila a me to proste neslo dotahnout. Koupila jsem si pak pevny na bazaru, myslim ze sanami nebo tak nejak a ten sel uvazat super. A kamaradka ma stejnou zkusenost s tim elastickym do zacatku

leilinka1234
13. led 2019

@marcelka287 s tím elastikem souhlasím. Půjčila mi ho kamarádka a děsný.

lueur
13. led 2019

@tomikjoejoe ahoj. Dost zalezi na tom, kde ho chces kupovat, doporucit tady muzem ledas co, ale jestli to pak sezenes v bazaru. Jinak ta skupina na fb dost stoji za to i ohledne rad, jak vazat a je tam super bazarek. Doporucila bych treba Sanami nebo Loktushe. Ja mela ze zacatku Little frog, ktery je hodne doporucovany, za min penez a pro zatatecniky, ale bacha, jsou dost siroke, na novorozecne az zbytecne moc latky. Ale taky se da. Mrkni klidne i na nejaky eshopy, kdyz najdes neco na bazaru na vic informaci. Hledej satek spis ciste bavlneny nebo treba s bambusem, pokud nechces nosit v satku i dal, tak nosnost staci a gramaz tak do 250g/m.

bayt
13. led 2019