icon

Jak řešíte papíry doma? Šanon, chaos nebo máte nějaký systém?

blink_matej86
Dnes ve 12:48

Ahoj,

potřeboval bych váš názor — promiňte, že sem píšu jako chlap a táta 😄
Ale přijde mi, že tyhle věci doma často řeší spíš ženy, tak mě zajímá právě váš pohled.

Máme doma šanon plný papírů — rodné listy dětí, pojistky, smlouvy z banky, servisky od auta, faktury ke stavbě domu…
A pokaždé, když něco hledáme, je z toho trochu pátrací akce. Přítelkyně v tom má větší přehled než já, ale stejně se občas stane, že něco nemůžeme najít nebo jedeme pro kopii.

Pracuju jako programátor a začal jsem si dělat aplikaci, kam člověk papír jen vyfotí a pak v tom může jednoduše hledat. Třeba napsat:
„kolik nás loni stálo auto“
nebo
„kdy končí pojistka“
a ono to najde správný dokument.

Aplikace mi i automaticky připomíná termíny z různých dokumentů. Sama si je najde a automaticky vytvoří.

Než do toho budu investovat další čas, zajímalo by mě:
Řešíte doma něco podobného?
Pomohlo by vám to, nebo už máte svůj systém, který funguje?

Klidně napište i že je to blbost 😄
Upřímný názor mi pomůže nejvíc. Díky moc.

anonym_db176a
Dnes ve 13:12

1 šanon doklady, další popsaný třeba záruční listy atd. Na výdaje si manžel udělal tabulky, zpětně za 10 let dohledám, kolik jsme dali za elektřinu, naftu, potraviny, dovolenou a kolik každý rok naspoříme. Na rovinu, mne by to nebavilo, přijde mi to ztrát času, ale když se s tím chce crcat..........Nic bych nefotila, na to nemá ženská čas. Chlap si ho jistě najde, nepere, nevaří, neuklízí, na zahrádku chodí jen sklízet, může si hrát.

kakba
Dnes ve 13:32

Každý člen domácnosti má svůj šanon a tam to poctivě zakládám. Všechno pohromadě dle člena rodiny.
Ne, aplikaci bych nevyužila, protože některé věci jsou důležité vytištěné a kvůli tomu hledat v appce, tisknout. Vůbec. Můj čas je drahej. Zlatej šanon.

blink_matej86
autor
Dnes ve 13:50
@anonym_db176a