Zakoupené zboží je nefunkční, co s tím?

gabi_k
11. zář 2015

Ahoj maminky-kupující,

ráda bych se zeptala, jestli se vám již stalo, že byste si tady na koníkovi koupili podle inzerátu funkční zboží, které bylo následně po doručení nefunkčí.

Mě se to totiž stalo, a prodávající trvá na svém, že zboží (váhu) odeslala funkční ale asi se cestou (poštou) porouchala. Já tomu moc nevěřím, protože váha přišla zabalená v původním balení, včetně polystyrénů.. Maminka samozřejmě moc ze začátku na moje zprávy nereagovala, až po zapojení admina začala opět komunikovat. Admin zase tvrdí, že nelze dokázat, jestli maminka zboží poslala v pořádku či nikoliv, a máme se prý mezi sebou domluvit na symbolické částce, kterou mi prodávající přispěje na opravu.

Váha stála 750 Kč a maminka mi chce přispět 100 Kč. To vydá maximálně tak na poštovné do servisu, a když připočítám opravu, tak se cena vyšplhá na cenu nové váhy. Kdybych si koupila novou, tak bych udělala líp, než se teď tady s někým handrkovat. Navíc mě dost rozčaroval přístup admina, kdy podle pravidel pro prodávající a kupující bych měla mít nárok na vrácení peněz:
"bod 5. Jakmile se prodaná věc ukáže jako poškozená a přitom o tom poškození nebyla v inzerátu zmínka, prodávající se zavazuje vrátit peníze a nést i náklady poštovného."
Ale admin toto vůbec nezohledňuje..

Takže by mě zajímalo, jestli někdo má podobnou zkušenost, a jak jste to řešili? Prodávám věci primárně na koníkovi, protože jsem si myslela, že má tady člověk aspoň nějakou jistotu..Předem díky..