Jak postupovat při výpovědi kvůli zdravotním důvodům?
Ahoj, holky , potřebuji prosím poradit .. pracuji jako prodavačka a z důvodu přetížení nohy jsem teď na neschopence. Jelikož se mi přetrhla šlacha na kotníku ..
Takto to mám ve zprávě od lékaře .. přetezeni šlachy z důvodu přetížení
Jak mám prosím postupovat, kdybych chtěla dát výpověď .. nemohu se do práce vrátit .. již 3 lékaři mi tohle řekli.. jakmile neodstraním příčinu nepomuzu si.
Jde o to, že si v práci vůbec nesednu . Stále na nohou.
Výpověď mohu dát hned, o to nejde..myslíte, že když doložim to, že je to z pretizeni z práce tak by mi mohli vyjít vstříc a do líbit se na zdravotní důvody ?
Od toho jsou neschopenky, aby sis nohu vyléčila. Nikdo ti nedá razítko, že přetížení vzniklo v zaměstnání. Zrovna tak mohlo vzniknout při sportu. Už vůbec ne, že to byl pracovní úraz.
Dej výpověď a zůstaň na neschopence, ta noha stejně nebude zdravá za týden. Jinak je to na domluvě no. Ale pokud nenajdeš práci někde v kanclu, tak se stejně naběháš všude, ja už dělám v kolikáté práci a nikde sem si za celý den nesedla.
Já jsem nikdy holky nenutila zůstat v práci a čekat na výpovědní lhůtu, když chtěly odejít. Vše se řešilo dohodou, pokud to včas samozřejmě řekly. Jdi na nemocenskou a řekni, že chceš skončit k 1.4. 🤷🏻♀️ , že nemůžeš dál totu práci vykonávat, nikdo tě nutit nebude.
@zlatik1 toto si myslím, že by klidně mohli klasifikovat jako nemoc / úraz z povolání. Podobně známý takto dostal razítko na zničená záda ze sedavého zaměstnání...ale hodně záleží na konkrétním doktorovi, jak to ohodnotí, takže si to zkus pozjišťovat 😉 Dávat teď výpověď mi nedává smysl, aspoň dokud trvá neschopenka.
@zlatik1 toto si myslím, že by klidně mohli klasifikovat jako nemoc / úraz z povolání. Podobně známý takto dostal razítko na zničená záda ze sedavého zaměstnání...ale hodně záleží na konkrétním doktorovi, jak to ohodnotí, takže si to zkus pozjišťovat 😉 Dávat teď výpověď mi nedává smysl, aspoň dokud trvá neschopenka.