icon

Jak postupovat při výpovědi kvůli zdravotním důvodům?

zlatik1
9. únor 2026

Ahoj, holky , potřebuji prosím poradit .. pracuji jako prodavačka a z důvodu přetížení nohy jsem teď na neschopence. Jelikož se mi přetrhla šlacha na kotníku ..
Takto to mám ve zprávě od lékaře .. přetezeni šlachy z důvodu přetížení

Jak mám prosím postupovat, kdybych chtěla dát výpověď .. nemohu se do práce vrátit .. již 3 lékaři mi tohle řekli.. jakmile neodstraním příčinu nepomuzu si.
Jde o to, že si v práci vůbec nesednu . Stále na nohou.
Výpověď mohu dát hned, o to nejde..myslíte, že když doložim to, že je to z pretizeni z práce tak by mi mohli vyjít vstříc a do líbit se na zdravotní důvody ?

j.a.n.i
9. únor 2026

@zlatik1 Tak přetržená šlacha asi nebude vyléčená za týden, tak proč potřebuješ aby ti zaměstnavatel vycházel vstříc?

1pomnenka
9. únor 2026

Od toho jsou neschopenky, aby sis nohu vyléčila. Nikdo ti nedá razítko, že přetížení vzniklo v zaměstnání. Zrovna tak mohlo vzniknout při sportu. Už vůbec ne, že to byl pracovní úraz.

miryp
9. únor 2026

Vyjít vstříc s čím?

zlatik1
autor
9. únor 2026
@miryp

Vyjít vstříc s čím?

@miryp abych mohla případně skončit v zaměstnání např k 1.4. a ne k 10.4. ? Asi je to o domluvě ..

miryp
9. únor 2026
@zlatik1

@miryp abych mohla případně skončit v zaměstnání např k 1.4. a ne k 10.4. ? Asi je to o domluvě ..

@zlatik1 a chceš skončit kvůli noze, nebo proto, že už sis našla něco jiného? Mně totiž nedává moc smysl, proč bys tlačila na dohodu, když léčba nohy zabere x týdnů.

zlatik1
autor
9. únor 2026
@miryp

@zlatik1 a chceš skončit kvůli noze, nebo proto, že už sis našla něco jiného? Mně totiž nedává moc smysl, proč bys tlačila na dohodu, když léčba nohy zabere x týdnů.

@miryp zatím nic nemám .. ale podvědomě vím, že už tam nechci

krisstina93
10. únor 2026