• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Úzkosti, panická porucha. Trpí tím ještě někdo?

28. května 2008 
Ahojky, právě jsem se přihlásila pod jiným nickem, páč sem chodím už 2 roky a nechci aby mě někdo poznal.
Máte někdo podobné problémy???? Prý trpím nadměrnou úzkostí, je top velmi nepříjemné a ztrpčuje mi to život, chodím k psychiatrovi a psychologovi.
Písněte někdo? Dík
28. kvě 2008 v 10:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
záleží čeho se rto týká,jestli máš úzkosti jen z určitých věcí,nebo všeobecně..
28. kvě 2008 v 10:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj je to fakt záleží z čeho máš úzkost, já když jsem trpěla úzkosti tak jsem měla zdravotní problémy, a bratranec ten si zase hledá pořád diagnozy, je toho vice jak se to da pochopit, ale pokud je to nejak vice a komplikuje to zivot je určitě lepší to řešit odborníkem
28. kvě 2008 v 10:48  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Ahoj..kdyby sis chtěla pokecat písni do IP.. :wink:
28. kvě 2008 v 10:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
No je to složitější, někdy třebas půl dne jsem oki a najednou jdu ven s kamarádkou (mám syna budou mu 2 roky) a z ničeho nic to na mě padne. Je mi divně, cítím se nervózně, mám strach že třeba omdlím, je mi celkově těžko :frowning2: mám pocit, že se zblázním, ztratím nad sebou kontrolu....nebo mám pocit že jsem přiblblá :grinning: to zní legračně co? Prostě jako že nemůžu normálně uvažovat jako bych byla dost mimo.
Stává se mi kdykoliv a kdekoliv.
Užívám kapky seropramu a lexaurin je to 3 týdny co jsem se dala na léčbu ale tohle mě trápí už 4 roky jsem blbec že jsem nezačla s léčbou dřív mohla jsemmít klid :frowning2:
28. kvě 2008 v 11:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj,
připomínáš mi známého ... taky panika, že se mu něco stane, že omdlí, umře, neustálý strach.
Pomoc našel, až když začal chodit k psychiatrovi. Není se za co stydět, je to doktor jako každý jiný, jen má někdo ještě předsudky, že je to ostuda ... má neurogenní formu tetanie. Normální tetanku má každý druhý, neurogenní prý sedne na nervy a je to pak běh na dlouhou trať. Lexaurin ti ale bohužel nepomůže, jen tě otupí, mu ho taky nejdřív předepsal neurolog, ale byl po něm jak praštěný a ještě víc mimo. Lexaurin neřeší příčinu, jen tě otupí a pozor, vzniká na něj návyk. Stejně tak i Neurol apod.
No, pomoc hledej u psychiatra, hodně mluv. Tenhle doktor mu předepsal antidepresiva, prý nějaké, co na ně není návyk, tělo sice déle najíždí, ale pomalu se dostane do normálu. Je to na dlouho, on je bere cca rok a ještě nějakou dobu brát bude, ale konečně se zapojil do normálního života. A taky jez Magnezko, to ti neuškodí a pokud by měly tvé prolémy nějakou spojotost třeba taky s tou tetankou, tak je i ono nezbytné.
Takže hlavu vzhůru a držím palce!! Zase bude dobře!
28. kvě 2008 v 11:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek