Chci miminko, přítel zatím ne. Co bych měla dělat?

alarar
12. říj 2015

Je mi 20 let (za chvíli 21), příteli je 26 a jsme spolu 5 let. Spolu už žijeme tak 2-3 roky. Přítel má stabilní práci, kde si ho chtějí udržet. Já studuju VŠ. Hrozně moc bych chtěla miminko, ale přítel zatím nechce. Už se mi o tom i zdá atd... co bych měla podle vás dělat?

kajalka
12. říj 2015

Počkat. Dítě by mělo být chtěné oběma rodiči. Nezahazuj možnost pohodlného studia, s dítětem studovat je náročný.

iveta93
12. říj 2015

Dodělej si školu a pak se můžete začít snažit, navíc získáš nejspíš práci než se vám to povede a budeš mít nárok namateřskou - ono to není levná záležitost ikdyž má přítel práci. Navíc si myslím že potom už bude chtít i přítel.
Pokud se rozhodneš snažit a přítel s tím nesouhlasí musíš počítat i s tím že na to nakonec můžeš zůstat sama. Což opět - bez nároku na mateřskou/rodičovskou nejde zvládnout.
Takže bych se zaměřila na studium případně nabídnout někde hlídání dětí aspoň uvidíš do čeho chceš jít.

eldrag
12. říj 2015

doporučuju dodělat školu, zkusit chvili nějakou praci aspon kvuli nároku na mateřskou.. a než tohle bude přítel trochu dospěje do věku, kdy chlapi dítě chcou.

zitulkah
12. říj 2015
Uživatel zitulkah je nedůvěryhodný
Je možné, že nejde o reálnou osobu, ale o profil nebo více profilů vytvořených za účelem propagovat konkrétní výrobky/služby nebo účelově manipulovat diskuzi. Podívej se na příspěvky od zitulkah.

Myslím si, že určitě počkat 🙂 Asi jsem divná, ale myslím si, že ve 21 letech není kam spěchat .. A jestli seš na vysoké škole, tak bych určitě dostudovala a pak se snažila. S dítětem se vrací hodně špatně.

pety91
12. říj 2015

Určitě dodělat školu, procestovat co bys ráda, mít slušný bydlení. Takový malý základ, ty jsi mladá. On je mladý - nemá cenu ho tlačit za kažkou cenu.

pincola
12. říj 2015