icon

Nevěra instruktora autoškoly. Jak se s tím vyrovnat?

30. pro 2021

Ahoj ženy, jdu si k Vám pro radu... přítel pracuje jako instruktor v autoškole, kde jsme se spolu také seznámili. Dělal na mě pořád oči, různé dotyky, až jsme si vyměnili telefonní číslo a po autoškole se dali dohromady. Tak nějak jsem si myslela, že to zkoušel jen na mě. Růžové brýle. Prala jsem mu kalhoty a co jsem na nich neobjevila.... Rozhodila jsem sítě, začala se pídit, jak to u něj v autoškole funguje a dozvěděla se, že si ho nechá vykou*it skoro od každé 18ky, s některými si to i rozdá. Nevím podle čeho se rozhoduje. Jsme spolu 5 let, myslela jsem si, že sexu má doma víc než dost, když si ze mě dělá srandu, že jsem jeho nymfomanka, ale asi to je pořád málo. Za chvíli mám rodit, v létě jsme se chtěli brát. No, ale co teď? Ještě neví, že já to vím. Když jsem objevila ten flek, doufala jsem, že to byl jen nějaký úlet a on to asi byl jen úlet, jenom už aspoň s 30 holkami... cítím se tak moc ponížená, koukla jsem se na recenze jeho autoškoly a i tam ty studentky to píšou, jak se chová a on s tím stejně nepřestal! Proč mi nespadly brýle dřív... Stalo se Vám někdy, že jste odpustily a ono se to opakoval, nebo si konečně uvědomil, co doma má a už se to nestalo?

irmamala
30. pro 2021

Fake...

helen_h
30. pro 2021

Hrozná situace... A ještě ke všemu je on jen krůček od toho čelit nějakému obvinění ze sexuálního obtěžování. Fakt netuším, jestli je šance, aby se takto chroničtí "baliči" změnili... :(

merope
30. pro 2021

Nezmění se, pokud s ním čekáš dítě, tak to prostě akceptuj a vyřešeno. Tak ti s jinou neuteče a nebudeš řešit kupu nevlastních sourozenců. A nezkoumej fleky, zjevně je větší nymfoman než ty 😀. Jo a ať si pořeší to, aby ho některá holka nežalovala. Teda pokud to není fake 🙂.

autor
30. pro 2021

@merope
@helen_h
Vidíte, to mě vůbec nenapadlo, že je to vlastně sexuální obtěžování... To je asi to poslední, co by mi teď scházelo... každopádně děkuji 🙂

xleni
30. pro 2021