Problém? Je to třeba na návštěvu poradny?

10. led 2021

Zdravím všechny jdu se trochu vypovidat je mi 30let jsem s manželem přes rok manželé a 8 let spolu máme jedno 5 léte dítě,bydlime v nájmu už 4 roky na tom samém místě.jsem momentálně bez práce po mateřské 4 měsíce.no a teď k věci poslední dobou nechci s manželem si prostě užívat sex nechci pohlazeni pusu a žádný dotek od něj.jineho chlapa nemám a zatím nechci.dost často se hádáme protože manžel je taky doma momentálně skrz že je vše zavřené pracuje jako barman.nyni si zkoušíme hledat své bydlení ale nevím zda chci jít do svého když manžela asi nechci.rikam mu to že ho nemiluji ale čekám že se to snad zlepší jak z me strany tak od něj.doma mi pomáhá jen dost často je na mobilu a hraje různé hry.ale já třeba také.vlastne jsem s muzem jen asi kvůli dítěti.nechci brát dítěti tátu.myslite že je to třeba na návštěvu poradny?nechcu tady rozepisovat vše co mám na srdci,jde mi jen o to ze prostě nechci sex pohlazeni a tak. Jsem divná asi co? Prosím anonym

martiina_k
10. led 2021

Vy jste oba bez práce, nemiluješ ho, vadí ti i dotek od něj a chceš vlastní bydlení?

levandule_k
10. led 2021

Nečekej, že to zlepší samo od sebe. Jestli chceš vztah zachránit, budete na ním muset zapracovat. Nevím, co máte za problémy, ale dle toho co píšeš, to na mě působí jako ponorka z důvodu, že jste zavřený doma spolu a nemáte žádné společné aktivity ani jiné koníčky, nemáte se na sebe důvod těšit. Říct někomu, už tě nemiluji, je celkem zraňující. Do té poradny běžte, nebo do ní běž sama, když on nebude chtít.