Střídavá péče. Když si otec dceru bere, zapomíná jí věci
Mile maminky.prosim o řadu.jistli je možné něco udělat voci otci ,když si bere dcerku a zapomene ji veci.nejdriv to byly flase teď dudlik.nechcel to ani donist ,ze to dcerka vydrží.nevím jestli je možné s tim neco delat.děkuji za jakoukolik odpoved
@sussi0623 V případě střídavé péče by měl mít výbavu svoji, při výhradní péči matky může otec požadovat k dítku výbavu...
@rosyyy No, kdyby to byly léky, tak to řeším, ale v případě flašky a dudlíku celkem souhlasím s tím, že se bez toho dítko obejde a nejspíš asi celkem v klidu, neb jinak by se pro to pro zachování svých nervů vrátil.
j.a.n.i - vycházela jsem z názvu "střídavá péče". Mě toto, co jsem psala ale právník říkal i pro můj případ, kdy mám dceru ve výhradní péči. Ale jak píšu, třeba jsou v tom nějaká "ale", tak bych si podmínky ještě potvrdila
Malé je 9 měsíců.a bere si ji jen na 2.5 hodiny.a jako jak vydrží?to si může len tak ji to nezbalit a já ji pak nemám do čeho dat čaj nebo vodu?a bez dudliku vydrží?když usíná s dudlikem?nebylo by lepsi kdyby ho donesl když ho o to žádám? A s vybavou říkal ze pro ní všechno ma.a hráčky které je dál tak jsem musela vrátit.
Nemusí to dělat naschvál... Oni to maji i vsestranne pecujici tatínci jinak, nepotrebujou nic... Většinou se bez toho fakt obejdou, někdy teda dekujou, když jim člověk veci nacpe... Chápu, ze je malá, ale shovivavsot z Tvojí strany a normální komunikace muze byt pro vas všechny mnohem lepsi nez když uděláš dusno.