Daňové přiznání - kdo si ho vyplňuje sám?

neomenia
2. bře 2019

Ahoj, je tu někdo, kdo si vyplňuje daňové přiznání sám? V minulosti mi ho dělal daňový poradce, ale teď mám doma čerstvé mimi a nechci nikam běhat. Říkala jsem si, že bych to zkusila online. Máte někdo s online přiznáním zkušenosti? Popř. která stránka je dobrá? Jsem úplný laik, pracuji ve zdravotnictví a v daních se absolutně nevyznám. Tak jestli máte typ na online přiznání pro úplné laiky a zároveň spolehlivé... Díky

sudylichozrout
2. bře 2019

@neomenia Ahoj, jako OSVČ vyplňuji přiznání každý rok a poradkyni nemám. Co bys potřebovala vědět? Mohu ti pomoci, pokud jsi též OSVČ. Pokud jsi zaměstnaná, tak tam moje znalosti bohužel nesahají.
Pokud vím, on line přiznání není, ale je na to samozřejmě interaktivní formulář na bázi excelu, který to počítá za tebe, ty jen zadáváš konkrétní údaje. Přikládám link na stažení formulářů. Tebe by se měl týkat ten zjednodušený formulář pro příjmy ze závislé činnosti (zaměstnání). Ten úplný je pro nás OSVČ.

https://www.idnes.cz/finance/dane/dane-2018-dan...

neomenia
autor
2. bře 2019

Ahoj, diky, ja tim online přiznáním myslela tyto odkazy např. :
https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa...

https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa...

neomenia
autor
2. bře 2019

Aha tak koukám že odkaz nefunguje, no když si zadas "daňové přiznání online" tak tech stranek par vyjede...

sudylichozrout
2. bře 2019

@neomenia Mně odkaz funguje. Ale najdeš to i na iDnesu. Případně dej do Google "daňové přiznání iDnes" a budeš tam také.

arevb
2. bře 2019

Já pracuji taky ve zdravotnictví 😁 teď jsem na mateřské a vyplňovala jsem si sama, měla jsem loni k rodičovske brigádu. Přes idnes a pak mi to paní na finančním úřadu zkontrolovala

hanischka
2. bře 2019

@neomenia ja si delam priznani primo pres financni portal. Pokud bys potrebovala, klidne ti pomuzu

aleenka1234
2. bře 2019