Čo ovplyvnilo kvalitu spánku vašich ratolestí?

sosanna88
24. led 2014

Ahojte.
Je nieco co aspon troska ovplyvnilo kvalitu spanku vasich ratolesti? (vek tak od roka).
Myslim nejaka kasa na noc, cajik, homeo....pomohlo nieco, existuje vobec nieco?

muj_smisek
24. led 2014

Ahojky sosanko, nejsem přímo odborník na spánek, ale jsem maminka dětí a celkem se zabývám problematikou spánku u dětí mám v okolí hodně maminek a určitě existuje spooousta rad a typů jak na kvalitní spánek miminka dítěte do roka akorát je to na hodně dlouhý příspěvek, protože nevím jaké máš miminko, ale pokusím se odpovědět co nejstručněji, takové ty základní rady, které asi zkouší hodně maminek , já osobně mám vyzkoušeno na své dceři,moje sestra, která byla učitelkou v mateřské školce také.
Takže jak jsem psala nevím co praktikuješ a co ne takže musím vypsat vše,nevím ani jak máš staré miminko:
-každopádně určitě je dobré od narození koupat miminko každý den,i když se říká, že se to nemá kvůli pokožce atd.atd, je to podle mě hloupost, dříve se taky děti koupaly každý den a všechny jsou zdravé.Koupat každý den ve stejnou večerní hodinu třeba kolem 18:00-19:00 podle toho jak ti mimčo chodí spát ,po koupání dáš mlíčko nebo kašičku a dáš spinkat.Jde o to, že při každodenním koupáním si mimčo krásně zvykne, že se po něm chodí spinkat.
Dále je dobré od malička učit mimčo přez den dávat spát jinam než do postýlky ve které spí v noci-korbička od kočárku,kolébka,koš-opět je to z toho důvodu, že bude vědět-večer se spinká v postýlce, v pozdějším věku jsem samozřejmě dávala už dcerku spát do postýlky i odpoledne.