Pití 9m holčicky během vysokých teplot
Ahoj prosim vas jak donutit male 9m mimi vice pit??Jestli mi za den vypije 400ml tak je to hodne...😭Trapi me to kvuli temhle teplotam...nechci aby se neco stalo...ted mi za dopo vypila tak 120ml...😢😢
@hani1234 ano cura..v noci byla i procurana...
@hani1234 a ted hsem ji vymenovala plinku a je opet pocurana😐
@natysnovec Nechci Ti špatně poradit,nejsem odborník.. Já malou kojím, a ani v těhle vedrech nepije moc, jen si cucne (vůbec nevím, kolik ml vypije 🤷🏼♀️) ale je veselá a čůrá.. Tak si říkám, ze je to v pořádku. Víc bych to asi neřešila. Ale pokud si nejsi jistá, tak zavolej zítra pediatrovi, a ten ti poradí.
Ona mela v noci i teplotu 38 a do ted nic tak to bylo asi narazove..
@natysnovec Jasný, ale pro jistotu si zítra zavolej k dr, ať jsi klidná 🙂
@natysnovec 400ml vody a mimoto este mlieko?
Moje skoro dvoulete dite vypije cca pul litr 😀 plus dalsi pul litr UM. 400ml mi takhle malej nikdy nevypil. To jsem mozna byla rada za 100ml 😀
Můj 15 měsíční mi vypije cca 400ml vody a čůrání má ok. průhledný, nezapáchá.... V 9 m mi vypil 200ml
@vladienka jedno rano a pk c noci
@megi89 jen 200ml ta cely den?
@natysnovec syn prikojovany v roce vypije 180 az 220 ml caje podle pocasi, jinak se laduje melounem, okurkou...
@natysnovec ano, k tomu měl um, polévky, obědy, a cural dostatecne. zda se ti to málo? Mé teda ne. Kolik by melo 9 měsíční vypit vody ?
ted nerozumim co do tech 400 ml pocitas... Mleko a vodu? nebo jen vodu?
@luj89 jen jako by piti...
Ze sunaru ma taky vodu?
@natysnovec pije Ti 400ml vody, takže pije krasne, nenut ji více. bud v klidu, a ano i ze sunaru je voda.
@natysnovec tak to je uplne v poho 🙂. UM je podobne jako MM z vetsi casti voda. U MM je to temer 90 % voda. Je jeste prte, nepotrebuje hektolitry. sama si rekne kolik si vezme. Dulezite je sledovat pocet plen, ale ve vedru se deti i vic poti, takze nehrotit pokud bude plen mene nez obvykle