• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Reklamace kočárku Malvik. Máte zkušenost?

22. srpna 2015 
Prosím máte někdo zkušenost? Koupili jsme Teutonii Bee You. Celkem asi za 17000,- Na faktuře jsou rozepsané podvozek, sedačka, madlo, nánožník a podložka. Reklamovali jsme vady na podvozku a ten dali do reklamace. Dnes je to 31 den, takže dle reklamačního řádu odstupuji od kupní smlouvy a chci vrátit peníze. Ale teď mám strach, aby mi nevrátili peníze jen za podvozek. A ten zbytek věcí, ať si nechám. Myslíte, že na to mají nárok? Kupovali jsme v Malvikovi. Máte s nimi někdo zkušenost?
25. bře 2012 ve 23:02  • Odpověz  • To se mi líbí
myslím, že tohle jednou řešili v Černých ovcích...paní měla asi 4x vadu na podvozku, chtěla peníze zpět, ale chtěli jí dát jen peníze za podvozek, protože se to prodává zvlášť a dost bojovali...jen už si nevzpomenu, jak to dopadlo, možná to budou mít někde v archivu... :slight_smile:
26. bře 2012 v 15:42  • Odpověz  • To se mi líbí
Já mám s Malvíkem jen dobrou zkušenost,určitě se můžete domluvit na vrácení peněz...
26. bře 2012 v 15:52  • Odpověz  • To se mi líbí
Já s nimi mám jen zkušenost mizernou (ne reklamace, ale nákup zboží - několikrát mi lhali, že už poslali zaplacené zboží, ...), takže pokud odstupovat od smlouvy, tak písemně a asi bych zkusila celý kočár. Sama teď mám v reklamaci sluneční kryt kočárku v barvě (ne v Malvíku, tam už nekupuji), která v CZ už není, takže by mě treefil šlak, kdyby mi řekli, ať si nechám kočárek bez stříšky :unamused: , která se nedá nikde ani dokoupit!

Co se týká argumentace, to je že to na faktuře zvlášť je podle mne důsledek toho, že se ty věci dají různě kombinovat - a hlavně @pet.s sis nekupovala díly, ale kočárek, to že ho prodejce na faktuře rozkouskoval, tě podle mne nemusí zajímat. Určitě je správná úvaha, že bez podvozku není "kočár" - není to ten funkční celek, který jste si koupili. Reklamovala /odstupovala bych od smlouvy pro celek. Držím palce!
26. bře 2012 ve 22:38  • Odpověz  • To se mi líbí
Tak děvčata..to jsem já, pet.s..zadavatel otázky...protože to je otázka, musela jsem se zaregistrovat jinak, abych vám mohla povědět výsledek.
Napsala jsem mail, že odstupuji d smlouvy, nestihli vyřídit reklamaci do 30 dnů. Paní cca za hod volala. Velice ochotná. Kočárek nám vezmou celý zpět. Vrátí ním celou částku za kočárek(byl ta i nánožník a vložka do kočárku). A protože potřebuji urychleně koupit nový kočárek, mohu objednat přes internet a do platby napsat, aby to uhradili dobropisem z té reklamace. Prostě podle mě super jednání. Za mě má Malvík jedničku. TByla jsem připravená na litý boj.-))))Upozorňuji, že máme opravdu hodně drahý kočárek. Jen sporták stál 17005,-Kč. Pozitivně mě překvapili. Že bychom fakt mířili do Evropy? :grinning:
27. bře 2012 ve 02:51  • Odpověz  • To se mi líbí (3)
Musím říct, že s Malvíkem jsme také spokojení. Za nás doporučuji.
16. dub 2012 ve 22:12  • Odpověz  • To se mi líbí
holky prosím prosím kdo máte zkušenost.Kupovala jsem kočárek v eschopu, asi po třech měsících reklamovala,kočárek mi poslali domu stím že mi vyměnili potah a podvozek(reklamovala jsem potah, a brzdu, leve kolečko). Potah je po tydnu stejný reklamovala jsem žmolky u nohou, a levé kolečko blbne špatně aretuje. Chci to poslat zpět na reklamaci ale nevím kdy mohu žádat vrácení peněz?Nebo jak postupovat když mi vyměnily za nové...nejradši bych peníze zpět,kočárek nebyla dobrá volba.díky za vaše zkušenosti
22. srp 2015 ve 20:17  • Odpověz  • To se mi líbí
@cmunda po treti reklamaci mas pravo na navraceni penez, nebo jiny produkt od stejne znacky.
22. srp 2015 ve 20:21  • Odpověz  • To se mi líbí
Tvůj příspěvek