Bakalářská práce - maminky jednoho dítěte ve věku 1-3 let

natfar
6. pro 2018

Dobrý den,

jsem studentkou psychologie a chtěla bych Vás poprosit maminky jedináčků ve věku 1-3 let o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci. V ní se zabývám možným posttraumatickým rozvojem žen po porodu. Přesněji se zaměřuji na maminky jednoho dítěte ve věku dvanácti až třiceti šesti měsíců, u kterých zjišťuji vnímání porodu, oporu okolí a pozitivní změny, které jim mohl porod přinést. Dotazník se skládá ze tří části a jeho vyplnění by nemělo zabrat více jak 15 min. Moc byste mi tím pomohly. 🙂

Odkaz: https://goo.gl/forms/C76IeWxiWTsTpsWp2

Děkuji a přeji pěkný den.

Natálie Faruzelová

moxha
6. pro 2018

Chtěla jsem vyplnit,ale v druhé části mě to nepustilo dál.Možná chyba u mě...

lisianne
6. pro 2018

Vyplněno

natfar
autor
6. pro 2018

@moxha Bylo tam nevědomé přednastavení, které je již vypnuto. Nyní již vše funguje tak jak má. 🙂 Děkuji

konidana
6. pro 2018

@natfar nechapu 2. Část. Vzdy pozitivní situace a změna od 0 do max. Jaj se rozlišuje změna k horšímu nebo k lepšímu? Brala jsem to spíše 0 jako negace a maximum jako souhlas.

natfar
autor
6. pro 2018

Ona ta změna může, ale taky nemusí nastat, proto ta 0. Jedná se o standardizovaný dotazník PTGI, který slouží k měření posttraumatického rozvoje. Ten ovšem neprobíhá u všech žen, proto nevadí, když tam zaznamenáte nulu.

natfar
autor
6. pro 2018

Posttraumatický rozvoj jsou hlavně pozitivní změny, které mohou vzniknout z událostí, proto tam není nic moc negativního. Jelikož ten dotazník je stavěny taky, aby zjistil pozitivní změny.

lolam10
6. pro 2018

Druha cast je velmi obtizne vyplnitelna.ani u jedne otazky jsem neznala odpoved.navic nektere otazky byli polozeny dvakrat(byly jinak polozeny ale obsah zustal stejny)...skoda.ale treba je chyba na me strane...

natfar
autor
6. pro 2018