Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Citlivé levé prso, vytéká z něj tekutina

anys11
1. bře 2018

Ahoj, před nedávnem jsem sem psala. Obracím se na vás s dotazem. Před 2 týdny jsem byla na gynekologii, vnitřní ultrazvuk v pořádku. Minuly pátek jsem byla u mé praktické lékařky a ta mě poslala na sobo, protože mě bolelo břicho a tak sama řekla, že mě tam pošle. Na něm jsem byla včera a všechno v pořádku. Ještě před sonem jsem si (ve středu) dělala tehotensky test, i když beru HA, tak vím, že to neni 100% ochrana. Přítel do me neejakuluje a prasky beru tak, jak mam, tak se stejně obávám. Test byl negativní. Důvod, proč sem píšu, proč jsem si dělala test byl, že třetí den mě trápí to, že mám zvětšené okolí bradavek (jakoby ten ostrůvek neno jak to říct) a trošku ta prsa cítím. Tím myslím to, že nebolí, ale jsou citlivá na silnější dotek. Z levého prsa, ktere je citlivější víc, mi vytéká čirá tekutina, občas kapička bílé. (Jen po zmacknutí). V pondělí 5.3.mám poslední prášek z HA a pak týdenní pauzu a očekávání MS. Myslíte, že je to způsobeno právě třeba hormonalnimi změnami, nebo to, že čekám na MS? Nebo může mít svoji známku i stres a také obava z těhotenství a prostě i ta tekutina se dá vsugerovat? Máte s tím někdo zkušenost? Už jsem fakt zoufalá a bezradna. Na gynekologii jsem byla právě před 2 týdny a to mě tohle ještě netrapilo. Zase si říkám, když půjdu na gyndu zova, aby si neřekli, že jsem magor, tak nejdřív bych prosila o rady. Nebo alespoň podobné zkušenosti.

anys11
autor
1. bře 2018

@anys11 a dodatek - HA beru 4 měsíce (moje úplně první HA, takže teď dodělávám 4.té platicko) a tekutina zatím po zmacknuti vyteka jen vecer. Ale neni to enormni mnozstvi, vzdy jen kapka...také jsem od pátku, jak jsem byla u praktickeho lekare, mela 3denni antibiotika nana chripku (dobrala jsemjsem v, nedeli). Tak me napadlo, jestli by to nemohla byt reakce i na to? (Pohlavní styk jsme v tuhle dobu vůbec neměli.)

priefi
1. bře 2018

Vazne?

Vysad HA a zmiznou Ti problemy.... nebo zajdi za dr., ze mas takove reakce na HA (to co popisujes jsou reakce na HA), at Ti predepise jine - jinou znacku. A jinak psychika je mocna carodejka. Kamaradka byla na tom naprosto identicky pred x lety, taky si myslela, ze je tehu, mela z toho hruzu, test negativni, dr.ji rekla,.ze neni tehu, ms mela... ale vetsi brisko, vetsi citlivejsi prsa, pritel, ktery se taky do ni neudelal... jako pres kopirak. Tehu nebyla.

KLID, pokud HA neveris, nema smysl, abys ji uzivala. Mesic co mesic budes mit stresy

anys11
autor
2. bře 2018

@priefi HA věřím, ale nic není 100%. Maximálně být bez sexu, že. :D taky se obávám, že je to i tou HA. Ale zase po 4 měsících se mi to zdá trošku jako blbost. V nežádoucích účincích mám v letáku napsáno, že je možná bolest prsou, dokonce v těch vzácných je i vytok z prsou. Možná přemýšlím, že pokud se bude tohle i nadále dít, zajdu co nejdřív za gynekolovem a, budu uvažovat o změně prášků.

priefi
2. bře 2018

@anys11 to udelas to nejlepsi, co muzes, proste Ti nesedly. Ja jsem tyhle problemy ve forme strachu nemela a to jen proto, ze kdyz jsem je zacala brat, tak jsem.jeste.intimne nezila, takze obavy, ze jsem tehu, jsem nemela, ale stvalo me, co mi to dela s telem.

anys11
autor
2. bře 2018

@priefi já si rikala, ze to nemůže být tak hrozný. 3 měsíce byly v pohodě a úplně si říkám, že je fajn, že mně žádné nežádoucí účinky nezpusobuji. Ale ale po odebrání 3.ho platicka, jakoby se vsechno obrátilo. Tak si tam zajdu a požádám asi o změnu.

priefi
2. bře 2018

@anys11 treba dalsi platicko bude zase ok, ale me se to tehdy drzelo nejaky cas

Sem začni psát odpověď...

Odešli