Co brát na depresi vyvolanou umělým přechodem při IVF?

Ahoj holky, prosím o radu co bych měla začít brát, myslím nějaký ten čajík či co, mám pátý den po první injekci (umělý přechod) před stimulací IVF a začala se na mě dobívat depka. Od včerejšího večera je mi k pláči a vůbec se necítím ve své kůži. Zatím piji jen kontryhelový čaj, ale to jen čistě kvůli prevenci a aby se pak embryjko lépe zavrtalo. Začínám se bát o svůj zdravý rozum 🙂 🙂 🙂
lenkacar
14. led 2009
tak jdu dělat večeři ,tak zase někdy pokecáme ,tak ahoj
foogy
14. led 2009
Já se vyloženě z depresí léčila, ale né po IVF a pomohla mi meduňka, dycky mě jako zklidnila.
Hodně síly vám holky přeju!!!
lenkacar
14. led 2009
foogy oni se i bylinky můžou třískat s lékama..a když tomu fakt někdo nehoví ,taky bych se bála,je teda pravda že u ničeho není nástup okamžitě,to už si to sára odtrpí a bude dobře..jinak foogy depka je moje věrná kámoška i normálně..vím o čem mluvíš 😃
len
14. led 2009
Já teda depky zrovna po tomhle neměla (ale zato je mívám po Utrogestanu). Ale měla jsem po tom šílený migrény, fakt jako kdyby se mi hlava měla roztříštit na kousíčky... Ptala jsem se na to dr. a bylo mi řečeno, že vzhledem k tomu, že jsem ještě ani nezačala se stimulací, můžu si vzít jakýkoli lék proti bolesti, ael já se stejně bála 😉 Takže čistě teoreticky se v téhle fázi můžou i obyč léky, ale neměly by mít nějaký vliv na hormonální rovnováhu, aby nic nepokazily. Takže bych všecko konzultovala, ale ideálně, asi jako jsem to nakonec udělala - zatnout zuby, varovat nejbližší okolí a přechodit to :-| Když jsem si při stimulaci stěžovala na zvracení, dr. mě potěšila, ať se prý těším na těhu, že bude hůř a navíc nebudu smět žádné léky. No a věřte mi nebo ne, v těhu pak hůř rozhodně nebylo 😉
sundae
14. led 2009
Ahoj Saro,
jsi tady jeste? Promin, nebyla jsem driv u pocitace.
Trezalka skutecne pusobi v plne sile az po nekolika dnech, zato neberes zadnou chemii a na potize mensiho razu je vyborna (mirnejsi antidepresivum ale potrebuje taky chvili nez zapusobi). Ja bych to videla asi takhle: pokud myslis, ze to nakonec neni az tak hrozne, neber nic. Jinak si myslim, ze pokud je zena ve stresu, take se muze snizovat jeji plodnost, snizuje se imunita apod., a tak bych radsi hlasovala pro par dni se trezalkou..
Trezalka muze snizit ucinky hormonalni antikoncepce (podobne jako antibiotika), podle dosavadnich studii nema ale zadny vliv na vyvoj plodu. Jen jednou jsem o ni cetla, ze pri oplodneni mozna zpomaluje spojeni vajicka se spermii...to by ti ale take nemelo ublizit, pokud jste na IVF...ale jak jsem psala nahore, pokud mas pocit, ze to vlastne neni az tak hrozne, zadny lek je nejlepsi lek...preju klidnou noc a at se citis brzo lip!!
sundae
14. led 2009
Luci-mas odpoved v IP!
lenkacar
16. led 2009
tak co saro je ti lépe?já myslím ,že to zvládneš
kay
16. led 2009
ahoj sáro, já teda depky taky úplně nemívala, měla jsemspíšnávaly atp.., ale jednu dobu jsem si nervy uklidňovala práškem zvaným Persen.. Mají to v lékárně a je to jen výtažek z bylinek, žádná chemie, a opravdu v těch nejhorších chvílí, když jsem měla hlavně nervy i pracovní mi moc pomohl.. tak se na to zkus zeptat.. drž se a mysli na to že to budeš mít za chvíli za sebou, ono ty hormony jsou prostě svinstvo..
lukza
30. črc 2010
taky to znám při stimulaci dlouhý protokol sem měla tyto stavy stačilo aby se na mě jen někdo zašklebyl a hned sem měla slzy na krajíčku a měla co dělat abych se nerozbrečela a někdy sem dokonce jen na něco pomyslela a začala brečet ale nic sem nebrala prostě ty hormony jsou záhul na tělo moooc ti držím pěstičky aby jsi svuj boj za miminkem vyhrála.🙂)

Začni psát odpověď...

Odešli