Cvičební program 30 Day Shred. Pište zkušenosti

Ahojte holky, tak jsem založila skupinu pro všechny, které jsem navnadila, nebo pro ty, kteří tohle cvičení znají ze svých životů 🙂 Takže pište své zkušenosti, nápady.. A hlavně, makejte!! Flákání není povoleno! 😃 Všem držím palce, a těším se na Vaše skvělé výsledky! 😉
korcula
13. črc 2012
tak mám za sebou první den cvičení, splavená jsme až na p.... 😃
m.o.u.s.e
13. črc 2012
Pro tělo je první den šok, ale pak se poddá 😃 Já nesnáším cardio a jumping jacks :-p , ale překonávám se,páč vím, že mě zalije blaženost,když mi na konci říká Jillian " you are well on your way to be shreded" 😎
korcula
13. črc 2012
@m.o.u.s.e to doufám🙂
sarinka
13. črc 2012
Tak hotovo a druhý den se jde level 2 nebo jak je to? =-)
korcula
13. črc 2012
@sarinka nene, jedeš 10 dní level 1, pak 10 dní level 2 a 10 dní level 3
sarinka
13. črc 2012
@korcula a jo. díky, zlato 🙂
hrozinka
13. črc 2012
Taky sem si to dnes dala,rovnou v pul 8 rano 😃 je to prijemne cviceni,libi se mi,ale ne vsechny cvyky dokoncim. Nektere skoncim o 2 - 3 driv bo uz nemuzu 😞 ale to se podda. Dnes jsem se zmerila,zvazila i vyfotila tak chci videt vysledky 😃. Jen jak to budu delat doma,kde mame sousedy nevim 😞 vzdyt to behani musi jit slyset ne?

Holky co uz jste u levlu 2 nebo 3 nechcete hodit foto pred a po treba bez hlavy at mame motivaci? =-)
janinka23
13. črc 2012
HOlky jak dlouho vám trvalo stáhnutí celého cvičení?
janinka23
13. črc 2012
Myslím stáhnutí z netu, chci si to stáhnout , ale je to dost dlouhé
hrozinka
13. črc 2012
@janinka23 ja to ete nestahovala lekce 1 je na youtube 😉
korcula
13. črc 2012
@janinka23 myslím necelou hodku...

teda po dnešním prvním cvičení mě brutálně bolej ramena... nohy ani ne... jsme zvědavá jak to dám zítra🙂
janinka23
13. črc 2012
@hrozinka - JUpí , je tam i 2 a 3jka 😃
hrozinka
14. črc 2012
Me boli tesne nad kolenama 😃 tam me nikdy nebolelo 😃
sarinka
14. črc 2012
@hrozinka renčo, to jsi přetěžovala kolena při výpadech 😉
hrozinka
14. črc 2012
@sarinka a jak je to spravne?
janinka23
14. črc 2012
Hlásím první den za sebou a jsem max nadšená, upocená jako zvíře , ale cítím se úžasně 😃
m.o.u.s.e
14. črc 2012
@hrozinka hlídej si ten 90° úhel v koleni tj. mezi stehnem a lýtkem
korcula
14. črc 2012
holky tak mě nejvíc bolej záda jako mezi lopatkama a ramena, je to normál nebo dělám něco blbě?
hrozinka
14. črc 2012
@m.o.u.s.e jenze ja delam tu lehci verzi,ze zatim nedavam tu zadni nohu az na zem. Krom toho me neboli nic. Uz hledam cas na dnesni cviceni 🙂

@korcula Me to primo neboli,ale citim to tam. Je to mozna z prvnich dvou cviku.
m.o.u.s.e
14. črc 2012
@korcula to bude normální, mě to překvapivě taky po prvních dnech bolelo jinde, než bych čekala, ty kliky udělají své 🙂 , te´d už víc bolí nohy anebo břicho.

Já jdu na svůj šestý den 30DS dokuď všichni po obědě spí 🙂
korcula
14. črc 2012
@hrozinka
@m.o.u.s.e tak fajn, tak snad nic až tak blbě nedělám🙂
já teda kliky cvičím ty jednodušší a i tak mám co dělat, normální bych nedala :-N
hrozinka
14. črc 2012
@m.o.u.s.e 6ty den vidis uz nejakou zmenu?
hrozinka
14. črc 2012
Tak mam docviceno. Tece ze me jak blazen,ale uz to bylo daleko lepsi. Zacina me to bavit.

@sarinka myslis,ze kdyz skacu pres svihadlo,ale nezvedam nohy,ze to ma nejaky ucinek pri tom konci uz nemuymu taxe hybu v kolenou stejne ale nohy moc nezvednu 😞

A holky jak vam jde cvik u konce na bricho nohy nahore a zvedat zadek? To my vubec nejde 😞
hrozinka
15. črc 2012
Uf docvičeno 🙂 je to čím dal lepší,dnes jsem posledni cvik dala cely 🙂 mam ze sebe radost jen jak dal


@korcula @sarinka @m.o.u.s.e tak co holky jak vam to jde? Pokroky? 🙂
korcula
15. črc 2012
@hrozinka taky dneska docvičeno už ráno:-) já ten cvik jak se zvedá zadek od podložky moc taky nedávám...
luucia
15. črc 2012
Ahoj holky,
včera jsem si stáhla 30ti denní cvičební plán a chci se vás zeptat... chodím ještě na spinning, slimbox a kruhový trénink..když jdu ten den cvičit, tak si mám zacvičit i to podle Jill? nebo to posunout na další den, kdy cvičit nejdu?? díky 🙂
m.o.u.s.e
15. črc 2012
@hrozinka tak po šestém dni rozhodně cítím zpevnění,to kilo dolů taky přidá na náladě a pokud jde o centimetry, dneska ráno se mi zdálo, že přes zadek je to zase o půl cenťáku míň..možná se moc sleduju, ale každý pidimilimetr mě potěší. Celkem se mi zpevnily nohy, hlavně lýtka, a vnější strana stehna těsně nad kolenem, vnitřní je furt sulc a vrchní vnější nadále plní funkci tukové zásobárny 🙂... Nejhorší je, že při tom druhém těhotenství se mi víc rozjela celulitida a leze mi i do břicha :-p , to nechci, jako pekáč tam mít nemusím, ale ďolíky taky ne stačí mi ty na prdeli a ty chci taky zredukovat, ono už to začíná být vidět nejen po zmáčknutí kůže ale i v povoleném stavu 😞
Ten cvik na břicho konkr. na tu spodní část je super účinný, cvičila jsem ho už dříve se Zuzanou Light, samozřejmě že teď moc vysoko ten zadek neodlepím od země, ale to je otázka času 😉
@luucia no, principem je cvičit 30 dní každý den, ale ty celkem dost hýbeš tělem i jinde, takže změny na postavě půjdou vidět i bez pravidelného každodeního cvičení. samozřejmě můžeš cvičit i Jillian, pokud ti to fyzička dá.
misicka455
15. črc 2012
čauky tak dneska první den odcvičeno hnedka jak jsem vylezla s vany tak jsme cítila bolest jakoby v tříslech jinak dobrý .
luucia
15. črc 2012
Holčiny, držíte k tomu cvičení nějakou dietu?? já se chystám to trochu omezit, protože po dovolený jsem se pěkne rozežrala :-p
janinka23
15. črc 2012
@luucia - Dietu spíš ne, ale snažím se stravovat zdravě, takže 5 jídel denně, hodně ovo, zeleniny, masa atd. Omezila jsem sladké a slané, tohle dodržuju už delší dobu a cítím se dobře 🙂

Začni psát odpověď...

Odešli