• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Cvičební program 30 Day Shred. Pište zkušenosti

16. května 2016 
tak to já zase stím břichem tak na to břicho se těším :slight_smile:))
24. črc 2012 v 07:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ja potřebuju břicio,zadek a stehna :grinning: nohy mi ted šly hodně dolu,tak ješte ten zbytek :grinning:
24. črc 2012 v 07:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
@korcula mrkni na http://www.ulozto.cz/hledej/?q=Jillian+Michaels+ tam je toho spousta na stehna a zadeček :wink:
24. črc 2012 v 08:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak dneska jsem sedmý den L1 odcvičila jen zpoloviny,páč dítě se mi nečekaně vzbudilo po pár minutách spánku a tvářilo se,že má totál vyspáno. Takže večer si to budu muset zopakovat znova :unamused:
24. črc 2012 ve 13:45  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
právě jsem docvičila první cvičení Level 2 - leje ze mě ještě teď, takhle ze mě při jedničce nelilo, a to sem některý cviky dělala v té lehčí formě, brrr, nenávidim Jill :slight_smile: :slight_smile: zítra to snad bude lepší, letim do sprchy :stuck_out_tongue_closed_eyes:
24. črc 2012 v 18:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
@werry některe si dělala v lehčí formě? :grinning: ja všechny :grinning::grinning:
24. črc 2012 ve 23:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak já mám dnes vážící den a váha ukazuje za uplynulý týden -1.1 kg dole :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: a čeká mě osmá Jill,ale až odpoledne,děti mně to nějak neumožňují,tak musím počkat,až přijde manžel z práce.
25. črc 2012 v 08:02  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@hrozinka taky většinu, ale třeba s tima činkama, nebo sedy lehy jsem zkusila s černoškou, nebo ty poskoky se zapřenýma rukama, třeba pár podle ní a pak ty lehčí, ale rudá sem byla ještě hodinu potom, dneska cítím záda a ramena.


@ssaara tak to jsou super výsledky, já mám váhu na měření na měření tuku a svalů, takže krásně vidim, jak mi ubývaj tuky a přibírají svaly, takže je to fakt znát
25. črc 2012 v 11:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
@werry tak to je drsná váha :wink: tu bych potřebovala taky, já mám jen obyč digital, no ty skoky nohama bylo pro mě peklo, já cvičím bosa máme plovoučku a sousedy a ujížděly mi ruky i nohy.

@ssaara a jak jsi na tom s cm?
25. črc 2012 v 11:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
@hrozinka mám tuhle, nebyla tak drahá a koukám,že už jí pěkně zlevnili, mám ji dlouho http://www.obchodni-dum.cz/osobni-vaha-hyundai-ovet-101-b-cerna-sklo/z68304/
mi máme také v obýváku plovoučku a na půlce máme pro malou ty pěnové puzzle, tazkže jsem to zkoušela na tom, to sem to celý rozvrtala, tak sem hned běžela na plovoučku, to mi taky ujížděli nohy v ponožkách, no bylo to celý zmatený, tak dneska už snad vim, jak na to a jinak na mléčnou dietu prdim a mám 30 denní jídelníček , kdyby se chtěl někdo inspirovat :slight_smile: 1. den
snídaně: 3 dl džusu fresh s vodou (1:2), 2 plátky hrubozrnného chleba, 100 g cottage, 1 rajče

svačina: 25 g celozrnných ovesných sušenek, 100 g hroznového vína

oběd: hovězí kousky na thajský způsob
( 120 g hovězího libového masa, 1 červená paprika, 50 g klíčku, 50 g hub šitake, 1 lžíce sojové omáčky, 1 lžíce olivového oleje, špetka chilli, 40 g rýže...hovězí maso nakrájíme na nudličky, zakapeme sojovou omáčkou, na pánvi rozehřejeme olej a v něm zprudka opečeme maso. Jakmile se maso zatáhne, přidáme na nudličky nakrájenou papriku a orestujeme, pak přidáme předem namočené houby šitake a klíčky, a vše ještě orestujeme s masem, podáváme s rýží.)

svačina 2 plátky knäckebrotu s lučinou linie, 150 g jablkovo - mrkvový salát

večeře: 45 g červené čočky (v suchém stavu), 2 plátky hrubozrnného chleba, 100 g uzeného šmakouna, 1 lžička dýňového oleje
jako doplněk 10 g lískových ořechů, celkem 6552 KJ/1560 Kcal

jsem ještě plná ze snídaně a za chvíli mě čekají sušenky, takže mi přijde toho jídla fakt hodně
25. črc 2012 v 11:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
@werry a co ta mléčná dieta? bylo to k něčemu?
25. črc 2012 v 11:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
@korcula kdybych jí dodržovala na 100 %, tak asi jo, ale i tak, skoro dvě kila jsem dala dolů, ale je fakt o hladu, u tohohle se najim :slight_smile:
25. črc 2012 v 11:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
@werry jsem si říkala že bych ji pak zkusila tu mléčnou, ale až nebudu kojit... u toho to neriskuju
25. črc 2012 ve 12:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
@korcula pokud máš pevnou vůli, tak určitě výsledky budou rychlý, u kojení tohle určitě ne, ale takovej rychlej start to může být dobrý, mě vždycky rozsekaly víkendy, to jsem neodolala, takže pak to bylo zbytečný držet
25. črc 2012 ve 12:15  • Odpověz  •  To se mi líbí
@werry - tak takovou váhu bych taky brala,asi počkám na ježíška :grinning:
@hrozinka - teď jsem se měřila jenom tak orientaně,podle Stobu se mám měřit až za 2 týdny,ale něco od minula ubylo,v pase asi o cenťák,přes boky taky a nejvíc stehno,asi 3 cm,přes prsa nic
25. črc 2012 ve 13:12  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
tak holky, jak jde cvičení? já dnes třetí den level 2, začínám si zvykat :slight_smile: ale takhle mokrá jsem při jedničce nebyla :slight_smile:
26. črc 2012 v 18:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
@werry - Taky mám za sebou 3 den L2 a pokaždé ze mě lije jak nikdy, taky jsem se při jedničce tolik nepotila , vše je Ok akorát ty poskoky v kliku jsou šílené, jinak se to dá zvládnout :slight_smile:
26. črc 2012 ve 22:58  •  2 děti - čeká miminko, termín má v květnu 2014  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak holky, já dneska jedu první den L2. Jelikož tu třicítku už jedu podruhý, tak valím tu těžší verzi podle černošky a ta mě asi zabije :grinning:
@hrozinka @werry Holky cvičte v botech, nebudete tak moc zatěžovat klouby. Ze začátku jsem taky cvičívala bosky na koberci a strašně mě bolívaly lýtka a pak jsem nazula boty a už to tak hrozné nebylo. Je to opravdu 100 a 1 :wink:
30. črc 2012 v 10:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
@fassy já když cvičila u našich maj RD tak jsem cvičila v botek a bylo to v poho lýtka mě vůbec nebolela, ale pak jsem přešla ke tchýni sice maj taky RD ale hodně otevřený a my máme byt s plovoučkou takže cvičím bosky a to je peklo, strašně mě bolí lýtka a už několikrát jsem neměla daleko k vyvrtnutému kotníku. Já ted necvičila snad od středy, vůbec jsem se nemohla dokopat, byla sem nějaká protivná a když už jsem cvičila tak jsem byla tak nasraná, že jsem toho radši nechala, ale když se mrknu na sebe a na lidi jak díky tomu zpevnili postavu a shodili tak do toho prostě musím jít znovu. musím se pořádně vyhecovat.
já zkoušela L2 jeden den a málem jsem padla, nedala jsem poctivě skoro nic :pensive: co se děje na rukách je pro mě peklo, je zvláštní, že mě přijde, že je celá L1 i L2 furt jen na ruky, tak jak to, že se tvaruje i zbytek těla :grinning:
30. črc 2012 ve 13:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
tak jsem zkoukla L3 a ta mi přijde asi jak L1 krom cca 2 cviků mi žádný nepřijde tak strašný jak v L2 :grinning:

jo a holky na co je dobrej ten box? koukám, že je v každém levlu a pak i s čínkama
30. črc 2012 ve 14:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky mám odcvičeno už 13 x jill skončila jsem u level 2/3 , ale dostala jsem atb. mám angínu takže týden min cvičit nebudu jak by jste to dělaly po tom týdnu od začátku nebo pokračovaly ?
30. črc 2012 v 17:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
@misicka455 asi bych začala od začátku level 2:slight_smile:
30. črc 2012 v 19:21  • Odpověz  •  To se mi líbí
@misicka455 a nevím zda si nedat delší oraz, přeci ejn je to docela záhula to tělo nebude po týdnu ještě 100% fit, si myslím
30. črc 2012 v 19:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
@korcula uvidím jak se budu cítit, zatím se to nelepší tak to bude asi víc dní než týden :unamused:
30. črc 2012 ve 20:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
@misicka455 Miško taky to zkouším, dneska mám třetí den L1 a tedy baví mě to, ale všechno mě bolí :grinning: To je blbý, že jsi nemocná a musíš přestat :unamused: . Za těch 13 dní vidíš nějaký pokrok?
31. črc 2012 ve 14:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
@spagatice mě první dny bolelo taky všechno. JJ za těch 13 dní mám lepší kondičku určo nějaký cm pryč a trochu se mi zpevnilo břicho :slight_smile:))No už jsem se rozhodla až budu redy tak to pojedu znova od začátku možná teda né tu jedničku deset dní ,a le aspoň týden a pak najedu na tu dvojku přece jen budu mít mezi těma cvičeníma min 7 a více dní rozdíl.



@spagatice nejlepší je na začátku se změřit zvážit, vyfotit a pak na konci programu to stejný aby jsi viděla výsledky
31. črc 2012 v 15:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
@misicka455 JJ manžel mě vyfotil, vážím se pravidelně, změřila jsem se a málem mi nestačil metr :grinning: :confounded:
31. črc 2012 ve 20:50  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@spagatice neboj to půjde ani mě ten metr nestačil :wink:
31. črc 2012 ve 21:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
@misicka455 Co nekojím, tak mám 5 kg nahoře, 3 cm na zadku a 2 cm v pase navíc :unamused: . No jsem tak nějak stejná jako před Víťou, akorát kůže víc vytahaná :confounded: . No však určitě víš, o čem mluvím :slight_smile:
31. črc 2012 ve 21:15  • Odpověz  •  To se mi líbí
@spagatice tak já nejsem ani stejná jak před Veru mám pořád hafo nahoře a neboj tím cvičením se pěkně zpevníš :slight_smile:))
31. črc 2012 ve 21:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek