Hledám návod na klobouček. Chci ho uháčkovat pro dceru
Ahoj, chtěla bych pro svoji holčičku, která se má narodit v létě uháčkovat nějaký pěkný letní klobouček. Bohužel nemůžu nikde na internetu najít žádný návod. Budu ráda, pokud mi dá někdo odkaz na internetové stránky, nebo mi návod přímo pošle 🙂
Díky alcatko, stránky jsou fakt super. Já taky nejsem žádnej odborník, spíš naopak 😀 Jsem takovej samouk. Před Vánocemi jsem zkusila šálu a od té doby jedu. Dělám hlavně čepičky a dětské bačkůrky. Na mimibazar se taky dívám, ale tam jsem žádný šikovný návod na klobouček nenašla.
Ahojda. Hrozně ráda bych chtěla začít háčkovat, ale nikdy jsem to nedělala. Nevím ani, jak se vůbec začíná 😅 Nemáte nějaká nějaký dobrý tip na stránky pro úplné začátečníky? Všechno, co jsem našla, pro mě bylo dost k nepochopení 😖
@marky27 Marky já jsem taky byla uplnej začáteční a první čepička, kterou jsem dělala byla tato http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=81 a povedla se moooc. Od té doby háčkuju.
a pokud se chceš naučit i kratké, dlouhé sloupky, pevná oka a tak, tak si to zadej do youtube, je tam všechno. 😉
@innes jeee tak po návodu po těhle capáčkách taky toužím, ještě jsem neobjevila, kdybys objevila tak dej vědět pls.
Vlastně dělala jsem je podle tohoto návodu: http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=2890 a jakoby v půlce skončila a udělala tam tu přesku, no ale výsledek nic moc, tak hledám dál 😝
@kudelovazuzana přijde mi, že na ty capáčky so bysme chtěli návod je snad uvalený embargo. 😅 Nidke ho nemůžu najít,ani v tý mý knížce není přesně to, co hledám 😒 I když u nás už to stejně není aktuální 🙂
@innes přesně taaaak, asi to budeme nějak vyšpekulovat samy, ikdyž je fakt, že je to jen na parádu, ale jsou tak sladký 😵 😵 😵 Mě se teda podařilo něco takovýho, polotovar jo 😝 ale teda ta druhá bota se mi prostě nedaří, vyleze mi z toho děsnej patvar ☹ ☹ ☹
@kudelovazuzana dík moc, já si už návody zatím našla a mám už hotové dvě čapky a jedno pouzdro na mobil 😉