Jak předcházet bolestem lýtka při pravidelném běhání?
Ahoj maminky, jistě se tu najde nějaká zkušená běžkyně. Já od cca srpna propadla doslova běhání. Bohužel jsem takový stále věčný začátečník, jelikož u mě propuklo několikrát nachlazení, popřípadě stejná trasa, která mě omrzela a já pak běhala nepravidelně. Cca 14 dní jsem začala běhat ve městě, miluji běhání večer. Vyběhla jsem i po práci, kterou dělám také fyzickou a asi 5x týdně jsem vyběhla na 40 minut. Od včera jsem cítila zlepšení v rychlosti ale bohužel, také od včera mě začalo bolet levé lýtko vnější strany. Dnes jsem vyběhla, že to určitě nic není, ale nedalo se skoro doběhnout , jak mě to začalo bolet skoro do křečí 😔 Jsem z toho otrávená, jelikož vím, že zase budu muset pár dní v lepším případě vynechat a bojím se, aby z toho nebylo nic horšího. Chtěla jsem se zeptat,vy co běháte pravidelně, jak často běháte, kolik dní má mít člověk regeneraci a zda se některé přihodilo s lýtkem, jako mě? Budu ráda za vaše zkušenosti