• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Které karty jsou na osobní výklad nejlepší?

23. srpna 2010 
Ahojky, chtěla bych si koupit karty na vykládání budoucnosti, na odpovědi na otázky atd...Ale jsem začátečník,takže bych chtěla nějaké jednodušší. Máte s tím prosím někdo zkušenosti a mohli byste mi poradit ve správném výběru? děkuji moc za odpovědi...
28. črc 2010 ve 20:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
@petuly -mě toto taky zajímá :slight_smile:
Ale dnes jsem byla v knihy Dobrovský a tam mají spousta věcí.I karty,zahlédla jsem cikánské..),ale zaujalo mě spíše kyvadlo,runy a věštění z ruky :wink:

Když mi bylo cca 10 let,tak jsem si své první karty koupila v Mandele v Praze :wink: Nevím,jestli to ještě existuje,ale bylo to takové relaxační místo,kde se právě zajímali i o tyto věci a prodávali to tam :wink:
28. črc 2010 ve 21:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Tak já to mám do Prahy trochu z ruky :slight_smile:. Ale už jsem se dívala na netu, že v Librexu v Ostravě mají velký výběr. No ale tak nechci si vybrat nějaké špatné. Nevím, jestli se to tam bude dát otevřít a třeba tu knihu letmo přečíst. Nejspíše to bude zabalené :frowning2:..O těch cikánských kartách jsem taky slyšela a zdály se mi jednodušší než třeba taroty...
28. črc 2010 ve 21:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já mám tarotové karty a byla k tomu malá knížečka + jsem si koupila ještě knížku na podrobný výklad.
Zajdi do knihkupectví, měli by jich tam mít víc na výběr, ale většinou jsou zabalené a neukáží ti, jak vevnitř vypadají . Říká se, že si člověk má koupit ty, které ho osloví - malbou, provedením atd. :slight_smile:
28. črc 2010 ve 21:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
A těch tarotových karet máš všech 78 (nebo kolik jich přesně je) nebo jen velkou arkánu (22)?
28. črc 2010 ve 21:21  • Odpověz  •  To se mi líbí
karty nevykládám, děkuji :slight_smile: