icon

Mají eshopy právo vyhrožovat za negativní recenze?

6. bře 2025

Už se vám někdy stalo, že byste byly s nějakým eshopem fakt nespokojené, daly negativní recenzi, a oni by na vás zkoušeli vyhrožování soudním sporem za poškození společnosti a křivým obviněním? 😃

avatar
misha31
6. bře 2025

Mam eshop a zakaznikum nevyhrozujeme, ale pokud nekdo chce treba opravdu umyslne eshop poskodit, vymysli si bludy, tak na to eshop opravdu pravo ma.

autor
6. bře 2025

@misha31 Žádný lži ani bludy, jen jsem napsala pravdu.

avatar
moudivlacek
6. bře 2025

Neřešila bych, pokud byl nákup a doručení problematické, lze lehce doložit, tudíž bych je ignorovala.

avatar
hennrietta
6. bře 2025

Napsala jsem reálnou zkušenost a oni v odpovědi napsali nepravdu a ještě si to upravili podle svého. Takže je potřeba počítat se vším. Zkouší, no..

avatar
reeeza
6. bře 2025

Je to asi něco jiného, ale vedu Airbnb a dala jsem negativní recenzi hostům, kteří nechali opravdu odporný binec. Čili ode mě dostali (bez jakýchkoliv urážek) prostě negativní review.

Týpek mi hrozil právníky, vyhrožoval mi, poslal na nás i policii, že prý máme uklízečku načerno lol😂.

Konzultovala jsem to několikrát s Airbnb supportem, potvrdili mi, že jsem nepovedla nic nezákoného. Každý má právo na svůj názor. Konzultoval jsem to s firemním právníkem a naopak host by měl průser za vyhrožování a bulling.

Jako nervy jsem z toho měla zprvu strašný, ale pak mi bylo potvrzeno že jsem neudělala nic nezákoného. Jen se mě snažil zastrašit. Typické chování predátora. Pokud by měl úroveň a hlavně zákon byl na jeho straně, bez zastrašování by mě nahlásil a přišlo by mi oznámení. Tečka. Jenže on nic na mě neměl, proto zastrašoval a myslel si, že mě zastraší a já review stáhnu. Naopak jsem review ještě poupravila a napsala o jeho vyhrožování 👍

avatar
miryp
6. bře 2025

Ne, mě se snažil e-shop jen uplatit, abych svou recenzi stáhla 😂 Předpokládám, že máš svá tvrzení o co opřít, takže to budou úplní idioti, jestli ti místo posypání si hlavy popelem vyhrožují soudy...

avatar
piggy123
6. bře 2025

Napsali jsme na Google špatnou recenzi firmě, která nám v domě odvedla velice špatné práce. V recenzi jsme vše pravdivě napsali a dali tam i odkaz na video, které ukazuje výsledek té špatné práce.

Záhy nám přišel domů doporučený dopis od právníka té firmy 🙈🤣 že jsou to pomluvy a není to pravda a kazíme dobré jméno a pověst atd. A že musíme stáhnout tu recenzi a vyhrožovali nám soudem. Nenechali jsme se zastrašit, poradili se s naším právníkem a pravdivou recenzi nechali. Navíc jsme ji upravili a připsali to zastrašování a vyhrožování 🤣

A jejich reakce? Právnicky nezmohli nic. Jelikož naše recenze byla jejich první a jediná, tak oni řekli svým známým a spolupracovníkům, aby jim napsali dobré recenze. Takže naše špatná recenze nakonec “zapadla” mezi falešnými dobrými a zvedlo se jim hodnocení. Škoda….

autor
6. bře 2025

Co jsem se dívala, tak tento eshop má několik špatných recenzí, a u všeho stejná odezva obchodu - že ti lidi lžou, totálně arogantní chování, až ponižování zákazníků, a také u pár vyhrožování soudem 🙄

avatar
vlasta1981
6. bře 2025

@misha31 jak má právo 🤣 pokud není spokojená tak není . Kdo dokáže že zrovna ten člověk není spokojen když x dalších je ?

avatar
misha31
7. bře 2025

@vlasta1981 pokud ji třeba poslali nekvalitni zbozi nebo udelali neco spatne, byli hruby apod, tak samozřejmě negativní recenze je na miste.
Ale existuji i konkurence, ktere si vzajemne mohou skodit a schvalne se snazi pospinit druhy obchod apod nebo nazlobeny zakaznik, kteremu nebyla uznana reklamace, nebyl v pravu a umyslne firme skodi - pak je opravdu na miste to resit pravni cestou 👍

autor
7. bře 2025

@misha31 Šlo o to, že mi v balíku na dobírku nepřišlo vše, chyběl pytel granulí. Tak jsem kontaktovala firmu, tvrdili že byl balík moc těžký, a rozdělili to do dvou, že druhý balík je u přepravce. Jenže mě nikdo nic nepsal, tak jsem je žádala o podací číslo balíku, to odmítli že mě bude kontaktovat dopravce. Balík od nich přepravce převzal cca 3-4 hodiny po mém emailu kde je zbytek zboží. Pak mi přímo volali, nepříjemní, arogantní, ptala jsem se proč teda neposlali info, že je zboží rozdělené do dvou balíků, a prý že to není jejich povinnost. Jednání opravdu hrozný. A ještě v prvním balíku pytel granulí roztržený a značná část vysypaná v krabici 😒

avatar
misha31
7. bře 2025

To spis vypada, ze nechteli uznat chybu a druhy balik by bez vaseho upozornění neposlali. Toz se nedivim negativní recenzi 👍

autor
7. bře 2025

@misha31 Taky si myslím. Protože i info o balíku přepravce dostal až po mém urgentu kde je zbytek zboží, takže lhali o tom že balík je odeslaný. Navíc mám už pár zkušeností s jinými eshopy, kdy bylo nutné zboží dát do více balíků, ale vždy to napsali, a vždy všechny balíky přišly najednou.

avatar
lallaa
7. bře 2025

Musíš mít důkaz jinak to můžou brát jako pomluvu a můžou tě za to popotahovat.

autor
7. bře 2025

To samé já bych je mohla popotahovat za vyhrožování ne? Mně to přijde strašně ubožácký, místo aby se teda omluvili tak ještě vyhrožují. Jsem se s tím nikdy ještě nesetkala 🤔

avatar
moudivlacek
7. bře 2025

@lallaa to doložíš velice snadno v dnešní době, nicméně chování e-shopu (i kdyby měli pravdu oni) je naprosto nepřípustné, pokud si klient stěžuje, stačí zvednout telefon a vyřešit to ku spokojenosti všech, a ne takto vyhrožovat ....

avatar
pampelina18
7. bře 2025

Tím, že říkáte pravdu tím obchodům se to nelíbí tak začnou se takhle vymejšlet. Protože očividně nejste první kdo jim napsal negativní hodnocení tečka Ne nemají a ani by u toho neobstáli protože každý má subjektivní pocit a pokud byste byla s tím nespokojená tak to napíše tak přece nebudete psát u obchodu kde se nespokojená že jste byla spokojená

avatar
hanca78
8. bře 2025

V práci jsme měli dost problémů se zásilkovnou. Zákazník měl dostat třeba 4 balíčky, Zákazník o tom sice věděl, ale pak mu doručili třeba jen dva. Třetí balík vezl jiný kurýr. Prozvonili zákazníka a když nestihl vzít hovor, vrazil balík do boxu nebo výdejny. Když se nedovolal, ani se nepokusil balík doručit. Zákazník už se zpět kurýrovi nedovolá. Někdy přišel i třetí balík o den později. No a pak čtvrtý balík vezl třetí kurýr. Pokud se shodou okolností nedovolal ani on, nechal balík klidně na úplně jiné výdejně než ten předchozí. Masakr. Vůbec jsme nechápali proč jednomu zákazníkovi vezou čtyři balíčky tři kurýři.