Mixér na paštiku i ořechová másla

womanka
22. bře 2018

Ahoj. Nevim, kam s dotazem, ale treba se nekdo najde 🙂 . Zajimalo by me, v cem vyrabite domaci pastiku nebo orechove maslo. Mixer, sekacek, tycovy mixer...? Znacka, model. Uz jsem vycerpana z hledani :/ a nenachazim odpoved. Potrebuji poridit novy mixer, aby zvladl klasike koktejly, ale i tu pastiku, treba i smoothie, ale neni podminkou a to orechove maslo. Ale zacinam se obavat, jestli sezenu neco vubec do 15tis, jak tak projizdim testy, recenze a produkty :(.

slunea
22. bře 2018

Ahoj, taky to teď studuju, tak budu ráda, když někdo přidá zkušenost. Mně jde hlavně o dostatečný výkon na másla. Paštiku jsem nezkoumala.
Ale co jsem se zatím dopátrala, tak ty mixéry vycházejí tak kolem 6 000, předpokládám, že tam jde hlavně o výkon (cca 1500W) a otáčky (cca 30 000).

jajulin
23. bře 2018

Nesleduji uplne aktualni situaci ohledne mixeru. Ale kdyz jsem pred rokem vybirala mixer, vysel mi nejlepsi pomer ceny a kvality u g21. Na YT jsou k tomu videa. Maslo urcite zvladne, jen ja ho jeste nezkousela. S pastikou nevim. Asi by me nenapadlo pastiku mixovat, spis bych to maso pomlela🙂. Kazdopadne kdyz si mixer poradi s ledem, orechy, kedlubnou atd., nemuze mit problem s masem🙂.

womanka
autor
23. bře 2018

@jajulin Ona se dava do mixeru az s uvarenym masem/jatry a dalsimi surovinami. Ale jde mi o silu motoru, dostatek otacek i kapacite nadoby. (ten 1,5l by stacil). Ale uz v tom lezim nekolik dni a kazdy test rika neco jineho a nemohu najit zadny zdravy prumer. G21 vubec neznam, zagooglim, dekuji.

womanka
autor
23. bře 2018

@slunea Ja jeste porad doufam, ze nebudu muset tolik investovat. Podle testu nektere i uplne obycejne mixery zvladnou dost, ale bez recenzi ostatnich se mi nechce riskovat kupovat cokoliv. Koukala jsem i na Kenwood, ale nikde nemohu najit pocet otacek.

jajulin
23. bře 2018

@womanka https://m.heureka.cz/mixery/g21-perfect-smoothie/ mrkni na nej. Pro me to pred rokem byla jasna volba🙂

alemari